Łubudubu PR zajmie się dla nas obsługą działań PR

Agencja ŁubuDubu PR wygrała konkurs ofert na obsługę naszych działań komunikacyjnych oraz marketingowo - PRowych. Agencja będzie odpowiadała m.in. za relacje z mediami i budowanie na rynku wizerunku marki dcs.pl.
 
Wybraliśmy ŁubuDubu PR do obsługi działań komunikacyjnych naszej firmy, kierując się doświadczeniem agencji w obsłudze klientów z branży technologicznej, jej kompetencjami oraz dogłębną znajomością rynku mediowego i efektywnych narzędzi public relations – mówi Michał Daras, Business Development Manager w firmie dcs.pl
 
Agencja ŁubuDubu PR działa od 2009 r., w tym czasie obsługując kilkadziesiąt firm, w tym wiele z branży IT, m.in.: SmartMedia, BiSide, BB Elements, DreamLab, iBillboard. W gronie jej dotychczasowych klientów znalazły się też m.in. browar Van Pur (m.in. marka Łomża), koncern Fluke (globalny producent przyrządów pomiarowo-diagnostycznych, np. kamer termowizyjnych), firma farmaceutyczna Polfa Warszawa, grupa reklamowa Saatchi&Saatchi, agencja Deloitte Digital, grupa reklamowa Red8, spółka telekomunikacyjno-handlowa Eurotel SA, Solution Baby Care (dystrybutor amerykańskich marek parentingowych JJ Cole Collections i Belly Bandit), spółka Call2Action SA (rynek Digital Signage), Klus Design (producent oświetlenia opartego na LED), MotoRaporter, Onet.pl czy Zumi.pl.
 
 

Powrót