Marketing SMS

Zaprzągnij SMS'y do pracy

Popularność kampanii SMS

Wiadomości SMS stanowią obecnie najszybszą, a przy tym jedną z najtańszych form komunikacji. Dzięki temu cieszą się dużą popularnością, a dowodem jest ponad 52,2 mld (dane UKE) wiadomości tekstowych przesłanych w roku 2013 w Polsce.

Skuteczność kampanii SMS

Wiadomości SMS to także skuteczne narzędzie reklamy; według GFK MRI - aż 57% osób jest skłonnych do oddzwonienia na otrzymaną reklamę SMS. Agencja Nielsen w swoich badaniach potwierdza, że 71% osób, które otrzymały reklamę na telefon komórkowych, poszukuje dalszych informacji o reklamowanym produkcie.

Sprawdź naszą ofertę kampanii SMSowych - HostedSMS.pl

Zastosowania kampanii SMS w biznesie

Popularność SMS-ów, MMS-ów i komunikatów USSD to także efekt możliwości wykorzystania ich w działalności prawie każdej firmy.  Obsługa klienta, to jeden z tych obszarów, gdzie przykładów znajdziemy najwięcej, m.in.:

  • usługi bankowe i finansowe – autoryzacja transakcji, sprawdzanie salda, uwierzytelnianie dostępu do konta
  • turystyka – potwierdzanie rezerwacji, informowanie i przypominanie o szczegółach podróży
  • logistyka i transport – organizacja dostaw, śledzenie przesyłek
  • e-commerce – potwierdzanie zamówień, informacje o statusie realizacji
  • administracja lokalna – obsługa mieszkańców (informowanie o statusie sprawy, możliwości odbioru dokumentów)
  • zarządzanie kryzysowe – informacje o  zagrożeniu
  • zdrowie – potwierdzanie i przypominanie o wizytach, informacja o odbiorze wyników

SMS-y i MMS-y są wykorzystywane na dużą skalę także w rozrywce i promocji.  Agencje reklamowe, marketingowe i PR chętnie włączają tego typu komunikację do planów kampanii realizowanych na rzecz swoich klientów.  Najbardziej typowe akcje, prowadzone z wykorzystaniem SMS-ów i MMS-ów, to:

  • konkursy i loterie
  • informacje o promocjach
  • programy lojalnościowe: kupony i kody rabatowe
  • wydarzenia marketingowe – informacja, rejestracja, komunikacja
  • imprezy masowe jako element interakcji
  • wsparcie sprzedaży – marketing bezpośredni
  • budowanie relacji z klientem – spersonalizowane wiadomości okolicznościowe
  • ankiety

Platforma Hosted SMS

Platforma SMS to rozwiązanie, które umożliwia masową wysyłkę wiadomości SMS, MMS i komunikatów USSD.  Pozwala także na odbieranie wiadomości zwrotnych w ramach akcji wysyłkowych, integrację z systemami CRM oraz wykorzystanie Microsoft Outlook.  Dzięki platformie udostępniamy naszym klientom:

  • wysyłanie SMS-ów przez interfejs www (WWW2SMS)
  • odbieranie wiadomości zwrotnych (SMS2WWW)
  • wysyłanie SMS-ów przez wiadomości e-mail (Email2SMS)
  • wysyłanie komunikatów USSD przez interfejs www (WWW2USSD)
  • integrację platformy SMS z oprogramowaniem Microsoft Outlook 2007/2010.
  • integrację platformy z systemami zarządczymi po stronie klienta (WebAPI)

Platforma sms pozwala na wysyłanie i odbieranie smsów przez interfejs www
 

Doświadczenie

dcs.pl od 1997 r. blisko współpracuje z operatorami GSM i tworzy dla nich rozwiązania telekomunikacyjne oraz usługi dodane wykorzystujące komunikacje SMS i MMS. Zdobyta przez lata wiedza, wypracowane narzędzia oraz doświadczony zespół pracowników pozwalają nam utrzymywać krytyczne systemy dla wielu bardzo wymagających klientów. Jako jedna z niewielu firm w Polsce, tworzymy i utrzymujemy systemy SMS-owe dla operatorów GSM i banków:

  • Orange – np. bramki sms.orange.pl i mms.orange.pl
  • Polkomtel – stworzenie bramki text.plusgsm.pl
  • T-Mobile
  • Nordea Bank
  • Meritum Bank

Przez nasze systemy co miesiąc przetwarzanych jest blisko 100 mln SMS-ów, a wydajność naszej platformy zmierzona z operatorami PTK Centertel, T-Mobile i Polkomtel wynosi ponad 1700 SMS/sek.

Najnowsze informacje

Rykoszetem w rynek masowych wysyłek SMS

Rykoszetem w rynek masowych wysyłek SMS

Akty prawne mają często skutki uboczne, które nie były przewidziane przez twórców ustawy. Najlepszym tego przykładem jest opublikowana w dzienniku ...

Więcej

Spersonalizowane wysyłki SMS. Jak tworzyć i wykorzystywać w marketingu.

Spersonalizowane wysyłki SMS. Jak tworzyć i wykorzystywać w marketingu.

Liczne badania wskazują, że współczynnik Open Rate dla wiadomości SMS w czasie 3 minut od odebrania wynosi 90% (źródło), podczas ...

Więcej