Wirtualna recepcja

Umawiaj wizyty online

Kalendarz wizyt online

Wirtualna Recepcja to usługa skierowana głównie do lekarzy, salonów kosmetycznych i salonów odnowy biologicznej. Mogą z niej również skorzystać firmy prowadzące działalność o innym charakterze, które potrzebują profesjonalnego umawiania spotkań ze swoimi klientami.

Proste umawianie spotkań

Twoi pacjenci lub klienci sami zapiszą się na wizytę czy spotkanie lub zrezygnują z niej przez Internet

Wirtualna Recepcja usprawnia pracę

Wirtualna Recepcja powstała jako rozszerzenie usługi E-mail BOX oferowanej przez Orange klientom biznesowym. Usługa ta przeznaczona jest przede wszystkim dla lekarzy, którzy dzięki niej mogą w łatwy sposób udostępnić pacjentom możliwość samodzielnego umawiania wizyt poprzez stronę WWW. Dzięki połączeniu Internetu, telefonii komórkowej i skrzynki pocztowej Hosted Exchange, grafik spotkań lekarza automatycznie uzupełniany jest o nowo rejestrowane wizyty a on sam ma do niego dostęp zarówno przez przeglądarkę, kalendarz w programie Microsoft Outlook oraz na swoim telefonie komórkowym. Wirtualna Recepcja w pełni automatyzuje umawianie wizyt oraz przypomina pacjentom SMS-em o zbliżających się wizytach. Dane kontaktowe wpisywane przez pacjentów automatycznie trafiają również do elektronicznego wizytownika lekarza w Microsoft Outlook i na jego telefonie.

Jest to przykład innowacyjnego rozwiązania, które wykorzystuje model Software as a Service (SaaS). Klienci Orange mogą korzystać z usługi bez konieczności wdrażania u siebie dedykowanego oprogramowania. Do pełnej obsługi usługi wystarcza przeglądarka internetowa, co powoduje, że z Wirtualnej Recepcji mogą korzystać mobilni profesjonaliści wyposażeni wyłącznie w notebooka lub smartfon.

Operator, w tym przypadku Orange, nie musiał wdrażać usługi we własnym centrum danych – oferowana jest ona z datacenter dcs.pl w imieniu i pod marką operatora (model współpracy „white label”). Równocześnie operator mógł zaoferować swoim klientom rozwiązanie odpowiadające na ich potrzeby i poszerzyć źródło przychodów w segmencie klienta biznesowego.

Dlaczego warto by operator wdrażał aplikacje biznesowe

  • dodatkowe przychody z usług dodanych
  • trwałe związanie klienta z operatorem, w przypadku aplikacji potrzebnych w biznesie
  • dywersyfikacja oferty dla klienta biznesowego
  • przyzwyczajanie klienta do korzystania z mobilnego dostępu do Internetu
  • umacnianie marki wśród wybranych segmentów klientów biznesowych

Jak działa Wirtualna Recepcja

Lekarz otrzymuje

  • Zawsze aktualny kalendarz dostępny na komputerze, telefonie i na stronie WWW
  • System powiadomień o zmianach w harmonogramie i odwołanych wizytach 
  • Powiadomienia o nowo umówionych wizytach przez e-mail lub SMS
  • Własną stronę WWW
  • Dostępną przez telefon i komputer listę kontaktów do pacjentów
  • Harmonogram wizyt na następny dzień


Operator, we współpracy z dcs.pl, zapewnia

  • Bezpieczne konto pocztowe Microsoft Exchange
  • Licencję na korzystanie z Microsoft Outlook (poczta, kalendarz i kontakty w jednym miejscu)
  • Dostęp do informacji poprzez urządzenia mobilne (telefony, tablety)
  • Wsparcie techniczne 24/7


Klient zyskuje ponieważ

  • Może umówić się na wizytę przez stronę WWW
  • Otrzymuje SMS z powiadomieniem w przeddzień wizyty
  • Zawsze może sprawdzić listę umówionych wizyt na stronie WWW
  • Może skorzystać z porad i informacji, które lekarz zamieszcza na swojej stronie

Dla kogo

Usługa Wirtualna Recepcja została zaprojektowana przede wszystkim z myślą o lekarzach prowadzących prywatna praktykę oraz pracujących w niewielkich spółdzielniach i przychodniach.  Jednak z powodzeniem może zostać wykorzystana w innych rodzajach działalności – wszędzie tam gdzie umawianie wizyty i spotkań przez klientów stanowi podstawę funkcjonowania, np. w:
  • gabinetach kosmetycznych
  • usługach finansowych i doradczych
  • serwisach samochodowych