Wirtualna recepcja: Umawiaj wizyty online
Kalendarz wizyt online
Wirtualna Recepcja to usługa skierowana głównie do lekarzy, salonów kosmetycznych i salonów odnowy biologicznej. Mogą z niej również skorzystać firmy prowadzące działalność o innym charakterze, które potrzebują profesjonalnego umawiania spotkań ze swoimi klientami.
Proste umawianie spotkań
Twoi pacjenci lub klienci sami zapiszą się na wizytę czy spotkanie lub zrezygnują z niej przez Internet.
Wirtualna Recepcja usprawnia pracę
Wirtualna Recepcja powstała jako rozszerzenie usługi E-mail BOX oferowanej przez Orange klientom biznesowym. Usługa ta przeznaczona jest przede wszystkim dla lekarzy, którzy dzięki niej mogą w łatwy sposób udostępnić pacjentom możliwość samodzielnego umawiania wizyt poprzez stronę WWW. Dzięki połączeniu Internetu, telefonii komórkowej i skrzynki pocztowej Hosted Exchange, grafik spotkań lekarza automatycznie uzupełniany jest o nowo rejestrowane wizyty a on sam ma do niego dostęp zarówno przez przeglądarkę, kalendarz w programie Microsoft Outlook oraz na swoim telefonie komórkowym. Wirtualna Recepcja w pełni automatyzuje umawianie wizyt oraz przypomina pacjentom SMS-em o zbliżających się wizytach. Dane kontaktowe wpisywane przez pacjentów automatycznie trafiają również do elektronicznego wizytownika lekarza w Microsoft Outlook i na jego telefonie.
Jest to przykład innowacyjnego rozwiązania, które wykorzystuje model Software as a Service (SaaS). Klienci Orange mogą korzystać z usługi bez konieczności wdrażania u siebie dedykowanego oprogramowania. Do pełnej obsługi usługi wystarcza przeglądarka internetowa, co powoduje, że z Wirtualnej Recepcji mogą korzystać mobilni profesjonaliści wyposażeni wyłącznie w notebooka lub smartfon.
Operator, w tym przypadku Orange, nie musiał wdrażać usługi we własnym centrum danych – oferowana jest ona z datacenter dcs.pl w imieniu i pod marką operatora (model współpracy „white label”). Równocześnie operator mógł zaoferować swoim klientom rozwiązanie odpowiadające na ich potrzeby i poszerzyć źródło przychodów w segmencie klienta biznesowego.
Dlaczego warto by operator wdrażał aplikacje biznesowe
- dodatkowe przychody z usług dodanych
 - trwałe związanie klienta z operatorem, w przypadku aplikacji potrzebnych w biznesie
 - dywersyfikacja oferty dla klienta biznesowego
 - przyzwyczajanie klienta do korzystania z mobilnego dostępu do Internetu
 - umacnianie marki wśród wybranych segmentów klientów biznesowych
 
Jak działa Wirtualna Recepcja
Lekarz otrzymuje
- Zawsze aktualny kalendarz dostępny na komputerze, telefonie i na stronie WWW
 - System powiadomień o zmianach w harmonogramie i odwołanych wizytach
 - Powiadomienia o nowo umówionych wizytach przez e-mail lub SMS
 - Własną stronę WWW
 - Dostępną przez telefon i komputer listę kontaktów do pacjentów
 - Harmonogram wizyt na następny dzień
 
Operator, we współpracy z dcs.pl, zapewnia 
- Bezpieczne konto pocztowe Microsoft Exchange
 - Licencję na korzystanie z Microsoft Outlook (poczta, kalendarz i kontakty w jednym miejscu)
 - Dostęp do informacji poprzez urządzenia mobilne (telefony, tablety)
 - Wsparcie techniczne 24/7
 
Klient zyskuje ponieważ 
- Może umówić się na wizytę przez stronę WWW
 - Otrzymuje SMS z powiadomieniem w przeddzień wizyty
 - Zawsze może sprawdzić listę umówionych wizyt na stronie WWW
 - Może skorzystać z porad i informacji, które lekarz zamieszcza na swojej stronie
 
Dla kogo
- gabinetach kosmetycznych
 - usługach finansowych i doradczych
 - serwisach samochodowych