VENDIO SPRZEDAŻ

Obsługa procesu sprzedaży

Zarządzanie sprzedażą

Aplikacja przeznaczona do zarządzania sprzedażą - począwszy od pierwszego kontaktu z klientem a skończywszy na zamykaniu transakcji handlowych, realizacji dostaw i obsługi serwisowej.

Dla małych i średnich firm

Innowacyjne rozwiązanie przeznaczone dla małych i średnich przedsiębiorców. Aplikacja zaprojektowana tak, aby można ją było łatwo dostosować do działania każdej nowoczesnej firmy usługowo-handlowej.

Program do zarządzania sprzedażą dla małych i średnich przedsiębiorstw

Prowadząc własny biznes na pewno wiesz ile czasu i wysiłku wymaga zapanowanie nad wszystkimi sferami działalności gospodarczej. VENDIO ma za zadanie pomóc przedsiębiorcom, którzy rozumieją, że codzienne doglądanie biznesu nie może odbywać się kosztem rozwoju firmy.

Stworzona przez nas aplikacja umożliwia uporządkowanie wszystkich danych niezbędnych do prowadzenia firmy oraz zapanowanie nad bieżącymi sprawami i planowanymi działaniami. Szefom zespołów i menadżerom projektów pozwala zarządzać podwładnymi zaś pracownikom ułatwia precyzyjne i uporządkowane planowanie, a następnie realizowanie zadań.




 

Sprzedaż, wydatki, reklamacje ...

VENDIO to łatwe i wygodne w użyciu narzędzie do zarządzania informacjami i działaniami firmy – dokumentami, produktami oraz listą kontrahentów – grupowanie, opisywanie i łączenie ich wewnątrz wspólnych projektów, a następnie kontraktów.

Aplikacja zapewnia wsparcie podczas procesu sprzedaży, obsługi wydatków oraz reklamacji. Zawarte w nim statystyki pozwalają ocenić wyniki pracy zaś moduły powiadomień i zadań ułatwiają dopilnowanie terminów oraz synchronizację dzialań pracowników.

Wybrane funkcjonalności

Powiadomienia i zadania - funkcje wspomagające zarządzanie czasem własnym i czasem podwładnych. Planuj działania, pamiętaj o nich dzięki odpowiednim powiadomieniom, monitoruj stopień wykonania zleconych prac i szybko reaguj w razie pojawienia się problemów.
Sprzedaż, wydatki, reklamacje - obsługa wszystkich transakcji przedsiębiorstwa. Zarządzaj procesem sprzedaży, wydatków i reklamacji na każdym etapie obsługi klienta, monitoruj przychody, koszty oraz marżę.
Baza kontrahentów - książka adresowa klientów i dostawców oraz powiązanych z nimi informacji, wygodny dostęp do pełnej historii współpracy z klientami, partnerami oraz dostawcami. Przeglądaj i w łatwy sposób wyszukuj pracowników konkretnej firmy oraz wszystkie osoby zaangażowane w wspólne projekty.
Katalog produktów - oferta produktowa z możliwością utworzenia katalogu. Hierarchizuj, grupuj i twórz wielowariantowe systemy cenowe.
Dokumenty - umowy, faktury, specyfikacje, cenniki i dokumentacje w centralnym, elektronicznym repozytorium danych. Powiąż dokumenty z konkretnymi transakcjami, kontrahentami lub produktami.
Kontrakty - teczki grupujące umowy, zamówienia i reklamacje, przechowujące transakcje i wszystkie interakcje z kontrahentami. Grupuj i z łatwością wyszukuj kontrahentów, produkty, dokumenty i transakcje w ramach pojedyńczej umowy bądź długofalowej współpracy.
Statystki i raporty - analizuj wyniki działalności na przestrzeni czasu, w zależności od klienta, pracownika bądź działu. Filtruj dane według własnych wymagań.


Łatwa koordynacja osób i działań

Przejrzyste i intuicyjne rozmieszczenie funkcjonalności oraz duże możliwości personalizacji pozwalają na dopasowanie aplikacji do specyfiki działalności firmy oraz indywidualnych preferencji użytkownika. VENDIO pomoże Ci usprawnić działanie przedsiębiorstwa oraz ocenić jego wyniki, co wpłynie pozytywnie na efektywność pracy i rezultaty finansowe.

 

Skontaktuj się z nami

Nieustannie pracujemy nad nowymi funkcjami i modułami, które usprawnią Twoją pracę. Jeżeli masz pomysł, który chciałbyś wykorzystać w VENDIO, napisz do nas. Każdą wskazówkę potraktujemy poważnie!