dcs.pl - logo 30 lat
  • Rozwiązania
  • Blog
  • Kontakt
PL EN
  • Oprogramowanie na zamówienie
  • Nasze produkty
  • Sprzedaż oprogramowania
  • SaaS
  • Usługi informatyczne
Produkty finansowe i ubezpieczeniowe (ABP)
Usprawnia procesy biznesowe i przyspiesza wprowadzanie produktów na rynek w rozproszonych organizacjach.
Bramka SMS
Ta dwukierunkowa bramka umożliwia bezpłatne wysyłanie wiadomości SMS, pozwalając operatorom promować usługi, zarabiać na odpowiedziach i zwiększać zasięg poprzez integrację ze stroną internetową.
System zarządzania kosztami (UCMS)
Dzięki UCMS przedsiębiorstwa mogą efektywnie analizować, monitorować i zarządzać zużyciem mediów.
Systemy intranetowe
Nasze systemy intranetu oferują bezpieczne rozwiązania oparte na platformie SharePoint lub open-source, co umożliwia komunikację wewnętrzną i integrację z usługą Active Directory.
Distribution List and Shared Mailbox Manager (DSM)
Aplikacja DSM umożliwia pracownikom zarządzanie listami dystrybucyjnymi i skrzynkami pocztowymi Exchange przy minimalnym udziale administratora.
Application Test Console (ATC)
Oprogramowanie umożliwiające monitorowanie serwerów, aplikacji internetowych, usług i baz danych w czasie rzeczywistym za pomocą testów automatycznych, z alertami o nieprawidłowościach wysyłanymi za pomocą wiadomości SMS i e-mail.
File Share Manager (FSM)
Aplikacja internetowa umożliwiająca audyt oraz zarządzanie serwerami plików/udziałami sieciowymi Windows (uprawnienia, quoty, statystyki) w modelu self-service.
Lock Screen Manager (LSM)
System umożliwia zarządzanie komunikacją przy użyciu ekranów blokady (lockscreen) na firmowych komputerach.
SMS Password Manager (SPM)
Aplikacja umożliwiająca resetowanie haseł Active Directory i odblokowywanie kont za pośrednictwem wiadomości SMS przez pracowników firmy.
Pakiety Microsoft M365
Sprzedaż subskrypocji M365 w modelu CSP. Dostęp do najnowszych aplikacji biurowych, innowacyjnych funkcji sztucznej inteligencji takich jak Microsoft Copilot.
VMware
Numer jeden w dziedzinie wirtualizacji systemów informatycznych - od analizy potrzeb, przez projektowanie, po implementację i wsparcie powdrożeniowe.
Microsoft SPLA
Sprzedaż licencji Miscrosoft w miesięcznym modelu subskrypcyjnym SPLA (Service Provider License Agreement) takich produktów jak Windows Server, SQL Server, Exchange.
Veeam
Pełne portfolio rozwiązań backupu Veeam z profesjonalnym wsparciem i pełnym zakresem usług informatycznych.
Proxmox
Bezpieczne i niezawodne rozwiązania klasy korporacyjnej do zarządzania serwerami wirtualnymi, backupu środowisk wirtualnych oraz ochrony serwerów pocztowych.
Hosted SMS
Zaawansowana platforma do masowej wysyłki wiadomości SMS. Email2SMS, rozbudowane API pozwala na pełną inegrację z systemami w firmie.
eCzasPracy.pl
System umożliwia efektywną rejestrację czasu pracy pracowników, usprawnienie śledzenia obecności i zarządzania personelem.
Hosted Exchange
Platforma Hosted Exchange to kompletna usługa poczty e-mail wykorzystująca serwer Microsoft Exchange i program MS Outlook.
Share File Safe
Bezpieczny serwer OnPremise do wymiany plików wewnątrz i na zewnątrz firmy z zabezpieczeniem hasłem.
Hosted Windows
Platforma hostingowa Windows Server MS SQL/.NET umożliwiająca uruchamianie aplikacji i stron internetowych bez ponoszenia kosztów infrastruktury serwerowej.
Przeglądy Budynku
Wszystkie przeglądy budynku w jednej aplikacji. Od przeglądów kominiarskich, elektrycznych po fotowoltaikę czy kontrolę stanu wind w budynku.
SMS Vote
SMS Vote to interaktywny system głosowania, który umożliwia głosowanie w czasie rzeczywistym za pośrednictwem wiadomości SMS. Idealne rozwiązanie do wykorzystania podczas wydarzeń w mediach i transmisjach na żywo.
Migracje MS Exchange
Migracje z systemów MS Exchange 2003, 2010, 2013 oraz 2019, a także z systemów Lotus Domino do MS Exchange.
Wdrożenia IT
Kompleksowa usługa obejmująca analizę potrzeb biznesowych, planowanie, realizację i wsparcie powdrożeniowe. Specjalizujemy się w rozwiązaniach Microsoft.
Wsparcie IT
Kompleksowa obsługa informatyczna, wsparcie jako rozszerzenie kompetencji własnego działu IT, administracja serwerami w firmie
    • Rozwiązania
      • Oprogramowanie na zamówienie
        • Produkty finansowe i ubezpieczeniowe (ABP)
        • Bramka SMS
        • System zarządzania kosztami (UCMS)
        • Systemy Intranetowe
      • Nasze produkty
        • Distribution List and Shared Mailbox Manager (DSM)
        • Application Test Console (ATC)
        • File Share Manager (FSM)
        • Lock Screen Manager ( LSM)
        • SMS Password Manager (SPM)
      • Sprzedaż oprogramowania
        • Pakiety Office M365
        • VMware
        • Microsoft SPLA
        • Veeam
        • Proxmox
      • SaaS
        • Hosted SMS
        • eczaspracy.pl
        • Hosted Exchange
        • Share File Safe
        • Hosted Windows
        • Przeglądy Budynku
        • SMS Vote
      • IT Services
        • Exchange Migration
        • Wdrożenia IT
        • Wsparcie IT
    • Referencje
    • Blog
    • Kontakt
  1. dcs.pl
  2. Blog
22-09-2015 Krzysztof Kreczko kampanie SMS

Jak mierzyć skuteczność kampanii SMS?

Wszystkie prowadzone kampanie marketingowe należy monitorować oraz mierzyć ich efektywność. Konsekwencją pomiarów powinna być optymalizacja kolejnych kampanii, aby uzyskiwane efekty były coraz lepsze. Wielokrotnie uważa się, że monitorowanie efektywności kampanii SMS, czy MMS jest trudne. Jeśli jednak już na etapie planowania kampanii marketingowej przyjmiemy odpowiednie założenia, okaże się, że mierzenie skuteczności kampanii SMS lub MMS jest bardzo proste.

 

Efektywne kampanie SMS

Analiza raportów dostarczenia wiadomości

Realizując masową wysyłkę SMS lub MMS w ramach akcji promocyjnej otrzymujemy raporty dostarczenia wiadomości SMS do wszystkich odbiorców znajdujących się na naszej liście. Raporty te przede wszystkim pomagają dokładnie rozliczyć realizowaną wysyłkę, a także dają pewną informację, którzy użytkownicy faktycznie odebrali naszą wiadomość. Na postawie raportów powinniśmy usuwać nieaktywnych odbiorców za listy.

 

Kod SMS realizowany przy kasie

Sposób polegający na realizacji ‘kodu przy kasie’ – jest to najczęściej kod rabatowy, jest bardzo prosta do przeprowadzenia. Sklepy stacjonarne odnotowują użycie takich kodów rabatowych bezpośrednio przy kasie, natomiast sklepy internetowe pozwalają wprowadzić kod podczas składania zamówienia. Podanie kodu pozwala dokładnie określić procentowy odzew ze strony klientów. A jeśli kody będą indywidualne dla każdego odbiorcy, wówczas otrzymamy bazę użytkowników należących do grupy łowców promocji zainteresowanych naszym produktem. Z dużym prawdopodobieństwem będą oni grupą przynoszącą największe zwroty z inwestycji.

 

Zrób Landing page i skieruj odbiorcę do Internetu

Wysyłając odbiorcy wiadomość podaj mu adres www. Jednak nie odsyłaj go do strony głównej – pokaż mu stronę, która bezpośrednio opowie mu o produkcie. Przygotuj dla kampanii dedykowany landing page i właśnie ten adres wyślij użytkownikowi. Zwłaszcza, że w obecnie pierwszy kontakt użytkownika ze stroną internetową nawiązywany jest ze smartfona. Następnie analizując wyniki z internetu dowiesz się ilu dokładnie użytkowników zainteresowała nasza kampania, jak szybko po wysyłce odwiedzili naszą stronę oraz czy na nią powrócili. Informacje, te możesz wykorzystać w celu optymalizacji lub przy kolejnych kampaniach SMS, by jeszcze bardziej zwiększyć ich skuteczność. Zobacz jak wysyłać linki w wiadomościach SMS lub MMS.

 

Średnia sprzedaż w okresie promocji

Wyliczanie średniej sprzedaży można traktować, jako metodę pomocniczą, ponieważ nie odnosi się ona wyłącznie do wzrostu sprzedaży generowanego przez odbiorców kampanii SMS. Ogólny wynik wzrostu sprzedaży to składowa wielu czynników np.: okres przedświąteczny, wprowadzenie nowej kolekcji, sezon wyprzedażowy, a także inne kanały komunikacji z klientem. Jednak wysokość średniej sprzedaży daje ogólny pogląd, czy kampania była udana.

 

Najważniejszy - zwrot z inwestycji

Wiele osób określa skuteczność kampanii na podstawie odsetka osób, które skorzystały z kodu rabatowego w czasie kampanii – takie podejście nie zawsze jest słuszne. W wielu sytuacjach może się zdarzać, że z pozoru niewielka efektywność kampanii, np. mniejsza niż 10% zaowocuje wysokim współczynnikiem ROI, czyli pozwoli uzyskać znaczący zwrot z inwestycji. Zdarza się to szczególnie często w przypadku produktów luksusowych, a naszą kampanię SMS lub MMS zaadresujemy do odpowiedniej bazy odbiorców.

W celu sprawdzenia współczynnika ROI należy wziąć procentowy odsetek osób, które skorzystały z promocji oraz średnią wartość koszyka i porównać je z kosztami poniesionymi na przeprowadzenie akcji promocyjnej – pozwoli to ustalić ile zysku przypada na każdą złotówkę zainwestowaną w akcję.

Jeśli będziemy wyciągać odpowiednie wnioski z każdej przeprowadzonej kampanii SMS, wówczas będziemy mogli lepiej targetować przyszłe kampanie, a to przełoży się na wyższe ROI. Ocena efektywności przeprowadzonej kampanii pomoże lepiej dobierać formę promocji do określonej grupy docelowej oraz jej preferencji zakupowych – a to pozwoli lepiej dopasować ofertę do oczekiwań grupy docelowej.

dcs.pl pomaga masowo wysyłać wiadomości SMS oraz dostarcza aplikację do masowego wysyłania SMS.

Powiązane

Spersonalizowane wysyłki SMS. Jak tworzyć i wykorzystywać w marketingu.
Rykoszetem w rynek masowych wysyłek SMS
Tweet

0 komentarze

Kategorie

  • Oprogramowanie dla firm 11
  • Wdrożenia, migracje, support 3
  • Oprogramowanie na zamówienie 2
  • Marketing SMS 3
  • Konkursy 2
  • Systemy intranetowe 2
  • Narzędzia administracyjne 6

Tagi

administracja administration bezpieczeństwo it case study django CMS dla firm featured głosowanie sms hostedsms hosting
dcs.pl - linkedin
Bądź na bieżąco Śledź nas na LinkedIn, aby otrzymywać aktualizacje i informacje.

Kontakt

dcs.pl Sp. z o.o,
ul. Puławska 303,
02-785 Warszawa,
NIP: 951-20-63-362,
+48 22 5486000,
info@dcs.pl

O firmie

  • Kontakt z nami
  • O nas
  • Blog
  • Kariera

Zasoby

  • Polityka prywatności
  • Aktualności dcs.pl

Usługi

  • Projekty na zamówienie
  • Implementacja Systemów
  • Outsourcing

Produkty

  • Narzędzia administracyjne
  • Software as a Service
  • Produkty finansowe & ubezpieczeniowe

Nasze serwisy

  • Hosted SMS
  • Hosted Exchange
  • Hosted Windows
  • eCzasPracy.pl
  • Przeglądy Budynku
  • Share File Safe
  • File Share Manager
dcs.pl - linkedin
Bądź na bieżąco Śledź nas na LinkedIn, aby otrzymywać aktualizacje i informacje.

Copyright ©dcs.pl 1995-2025 Sp. z o.o. All rights reserved.