Wiadomości SMS stanowią obecnie najszybszą, a przy tym jedną z najtańszych form komunikacji. Dzięki temu cieszą się dużą popularnością, a dowodem jest ponad 52,2 mld (dane UKE) wiadomości tekstowych przesłanych w roku 2013 w Polsce.
Skuteczność
kampanii SMS
Wiadomości SMS to także skuteczne narzędzie reklamy; według GFK MRI - aż 57% osób jest skłonnych do oddzwonienia na otrzymaną reklamę SMS. Agencja Nielsen w swoich badaniach potwierdza, że 71% osób, które otrzymały reklamę na telefon komórkowych, poszukuje dalszych informacji o reklamowanym produkcie.
Sprawdź naszą ofertę kampanii SMSowych - HostedSMS.pl
Zastosowania kampanii SMS w biznesie
Popularność SMS-ów, MMS-ów i komunikatów USSD to także efekt możliwości wykorzystania ich w działalności prawie każdej firmy. Obsługa klienta, to jeden z tych obszarów, gdzie przykładów znajdziemy najwięcej, m.in.:
usługi bankowe i finansowe – autoryzacja transakcji, sprawdzanie salda, uwierzytelnianie dostępu do konta
turystyka – potwierdzanie rezerwacji, informowanie i przypominanie o szczegółach podróży
logistyka i transport – organizacja dostaw, śledzenie przesyłek
e-commerce – potwierdzanie zamówień, informacje o statusie realizacji
administracja lokalna – obsługa mieszkańców (informowanie o statusie sprawy, możliwości odbioru dokumentów)
zarządzanie kryzysowe – informacje o zagrożeniu
zdrowie – potwierdzanie i przypominanie o wizytach, informacja o odbiorze wyników
SMS-y i MMS-y są wykorzystywane na dużą skalę także w rozrywce i promocji. Agencje reklamowe, marketingowe i PR chętnie włączają tego typu komunikację do planów kampanii realizowanych na rzecz swoich klientów. Najbardziej typowe akcje, prowadzone z wykorzystaniem SMS-ów i MMS-ów, to:
konkursy i loterie
informacje o promocjach
programy lojalnościowe: kupony i kody rabatowe
wydarzenia marketingowe – informacja, rejestracja, komunikacja
imprezy masowe jako element interakcji
wsparcie sprzedaży – marketing bezpośredni
budowanie relacji z klientem – spersonalizowane wiadomości okolicznościowe
ankiety
Platforma Hosted SMS
Platforma SMS to rozwiązanie, które umożliwia masową wysyłkę wiadomości SMS, MMS i komunikatów USSD. Pozwala także na odbieranie wiadomości zwrotnych w ramach akcji wysyłkowych, integrację z systemami CRM oraz wykorzystanie Microsoft Outlook. Dzięki platformie udostępniamy naszym klientom:
wysyłanie SMS-ów przez interfejs www (WWW2SMS)
odbieranie wiadomości zwrotnych (SMS2WWW)
wysyłanie SMS-ów przez wiadomości e-mail (Email2SMS)
wysyłanie komunikatów USSD przez interfejs www (WWW2USSD)
integrację platformy SMS z oprogramowaniem Microsoft Outlook 2007/2010.
integrację platformy z systemami zarządczymi po stronie klienta (WebAPI)
Doświadczenie
dcs.pl od 1995 r. blisko współpracuje z operatorami GSM i tworzy dla nich rozwiązania telekomunikacyjne oraz usługi dodane wykorzystujące komunikacje SMS i MMS. Zdobyta przez lata wiedza, wypracowane narzędzia oraz doświadczony zespół pracowników pozwalają nam utrzymywać krytyczne systemy dla wielu bardzo wymagających klientów. Jako jedna z niewielu firm w Polsce, tworzymy i utrzymujemy systemy SMS-owe dla operatorów GSM i banków:
Orange – np. bramki sms.orange.pl i mms.orange.pl
Polkomtel – stworzenie bramki text.plusgsm.pl
T-Mobile
Nordea Bank
Meritum Bank
Przez nasze systemy co miesiąc przetwarzanych jest blisko 100 mln SMS-ów, a wydajność naszej platformy zmierzona z operatorami PTK Centertel, T-Mobile i Polkomtel wynosi ponad 1700 SMS/sek.
Najnowsze informacje
14 Luty 2017
Rykoszetem w rynek masowych wysyłek SMS
Akty prawne mają często skutki uboczne, które nie były przewidziane przez twórców ustawy. Najlepszym tego przykładem jest opublikowana w dzienniku ...