info@dcs.pl

+48 22 548 60 00
Microsoft Partner, VMWare Partner - logo
PL EN
  • Blog
  • Aktualności
  • Oferta
    • Oprogramowanie na zamówienie
    • Oprogramowanie dla firm
    • Narzędzia administracyjne
    • Wdrożenia, migracje, support
    • Obsługa konkursów
    • Marketing SMS
    • Systemy faksowe
    • Systemy intranetowe
    • Sprzedaż oprogramowania
    • Wynajem specjalistów IT
    • Obsługa informatyczna firm i outsourcing IT
  • Dowiedz się więcej
    • Nasze realizacje
    • Nasze technologie
    • Modele współpracy
    • Oprogramowanie jako usługa
  • O firmie
    • O nas
    • Nasz zespół programistów
    • Praca w dcs.pl
    • Nagrody i wyróżnienia
    • Partnerzy i Certyfikacje
    • Polityka prywatności
  • Kontakt
  1. dcs.pl
  2. Blog
  3. Testuj z Orange - przykład testowania produktów i usług
01-04-2015 Krzysztof Kreczko case study, testy produktów

Testuj z Orange - przykład testowania produktów i usług

Obsługa postrzegania marki w mediach społecznościowych, a w szczególności wśród użytkowników serwisu Facebook, pochłania coraz większą część budżetów marketingowych firm. Wiele z nich walczy o liczbę zgromadzonych „fanów” oraz „polubień” ich stron. W dcs.pl uważamy, że większe znaczenie od widocznych liczb, ma umiejętne prowadzenie kampanii wizerunkowych i innych działań w serwisach społecznościowych, skutkujące wymiernym wzrostem sprzedaży oferowanych produktów oraz satysfakcji klientów. Doświadczenia w tym obszarze zbieramy już od kilku lat, m.in. prowadząc cykl konkursów „Testuj z Orange”.

 

Platforma do obsługi konkursów

Platforma konkursowa dcs.pl opracowana została z wykorzystaniem z doświadczeń zebranych w trakcie cyklu „Testuj z Orange”. Zapewnia ona następujące funkcjonalności:

  • Rejestrację udziału uczestników w konkursie
  • Zebranie wymaganych prawem zgód na przetwarzanie danych osobowych
  • Przeprowadzanie ankiet wśród uczestników konkursów
  • Zarządzanie bazą uczestników konkursów
  • Wsparcie w zakresie wyłonienia grona testerów produktów spośród uczestników konkursu
  • Udostępnienie blogów, na których testerzy mogą publikować artykuły, zdjęcia oraz nagrania wideo z przebiegiem testów
  • Forum wymiany informacji pomiędzy testerami i ich „kibicami” – w pełni zintegrowane z Facebook
  • Publikacja stron informacyjnych zgodnie z zaplanowanym harmonogramem konkursu
  • Publikacja zadań konkursowych dla testerów i nadzorowanie ich realizacji
  • Mierzenie i raportowanie aktywności uczestników konkursów – liczby napisanych wpisów na blogach, opublikowanych zdjęć i filmów, komentarzy, odsłon itp.

Zapewniamy również:

  • Kompleksowe wsparcie dla uczestników konkursów i testerów – w tym również w zakresie obsługi testowanych produktów i usług
  • Obsługę logistyczną dystrybucji testowanych produktów oraz nagród
  • Moderację treści publikowanych na forum
  • Stymulowanie rozmów i wymiany opinii

Dzięki opanowanemu do perfekcji procesowi zarządzania testami produktów oraz kreatywności tandemu dcs.pl i agencji interaktywnej IMAGINE , podejmujemy się obsługi konkursów polegających na testowaniu urządzeń RTV i AGD, produktów bankowych, nowowprowadzanych na rynek produktów FMCG, oraz wszelkich innych produktów i usług, których przydatność może być weryfikowana przez ich użytkowników.

 

Doświadczenia wyniesione z „Testuj z Orange”

Umiejętne stymulowanie działań użytkowników potrafi przynieść spektakularne efekty. Integracja serwisu konkursowego „Testuj z Orange” z Facebookiem spowodowała „wirusowe zarażanie” kolejnych osób. Uczestnicy zabawy chętnie korzystali z możliwości dołączania multimediów do publikowanych artykułów i recenzji telefonów. W trakcie ośmiu edycji konkursu „Testuj z Orange”  jego uczestnicy opublikowali łącznie kilkadziesiąt tysięcy zdjęć wykonanych testowanymi telefonami i załączyli blisko 10 000 filmów, które były odtwarzane prawie 600 000 razy.

Prowadzenie konkursów on-line – projekt testuj z orange

Konkursy są również dobrym sposobem zbierania zgód na przesyłanie informacji marketingowych różnymi kanałami. Jednocześnie synergia komunikacji marketingowej z prowadzonymi równolegle do niej publicznymi testami urządzeń, wywołuje w uczestnikach konkursu i obserwatorów efekt „chcę to”, co finalnie przekłada się na wzrost sprzedaży produktów oraz usług. Świadomość, iż testy przeprowadzane są oraz opisywane przez „zwykłych użytkowników”, buduje w naturalny sposób zaufanie konsumentów, a niezawodna i transparentna obsługa wszystkich zgłoszeń, wzmacnia satysfakcję klienta.

Organizowane przez dcs.pl konkursy nie muszą opierać się wyłącznie o testowanie telefonów komórkowych, doskonale sprawdzą się inne urządzenia elektroniczne, jak: telewizory, tablety, aparaty fotograficzne. W zależności od potrzeb testerzy mogą również przyjrzeć się produktom bankowym, czy wprowadzanym na rynek najnowszym seriom kosmetyków. Pomaga to pozyskać wiele opinii od niezależnych użytkowników, a w najlepszym scenariuszu – także wiernych fanów, a nawet ambasadorów marki.

Powiązane

Testy usługi joyn na Sony Xperia Z3
Tweet

0 komentarze

Kategorie

  • Oprogramowanie dla firm11
  • Wdrożenia, migracje, support3
  • Oprogramowanie na zamówienie2
  • Marketing SMS3
  • Konkursy2
  • Systemy intranetowe2
  • Narzędzia administracyjne6

Tagi

administracja bezpieczeństwo it case study django CMS dla firm hosting intranet kampanie sms kampanie SMS konferencja masowe wysyłki sms migracje monitorowanie aplikacji narzędzia .NET o nas portale firmowe programowanie python SQL system ubezpieczeniowy systemy intranetowe system zarządzania treścią testy produktów ubezpieczenia uprawnienia wdrożenia zasoby sieciowe

Kontakt

dcs.pl Sp. z o.o

  • ul. Puławska 303
  • 02-785 Warszawa
  • tel. +48 22 5486000, fax +48 22 5486001
  • NIP: 951-20-63-362
  • www.dcs.pl
  • Dział handlowy - sales@dcs.pl
  • Biuro informacyjne - info@dcs.pl
  • Polityka prywatności
Na urządzeniu Użytkownika Serwis może zapisywać dane w formie tzw. plików cookies (czyli krótkich plików tekstowych zawierających informacje o aktywności Użytkownika w Serwisie), które mogą służyć poprawianiu jakości świadczonych usług w Serwisie, optymalizacji wyświetlanych stron, określaniu preferencji Użytkownika i dopasowywaniu do nich naszych usług, a przypadku Użytkowników zalogowanych utrzymania sesji, przez co Użytkownik nie musi logować się na każdej z odwiedzanych stron Serwisu. Pliki cookies nie służą do identyfikacji Użytkowników, mogą być jedynie wykorzystywane w formie zanimizowanej do opracowań analitycznych i statystycznych, również przez podmioty, z których usług korzystamy w naszym Serwisie (Google Analytics). Użytkownik może zablokować możliwość zapisywania na jego urządzeniu plików cookies poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki, co spowoduje brak możliwości zagwarantowania Użytkownikowi Serwisu pełnej funkcjonalności, z brakiem możliwości logowania się do Serwisu. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności.

Nasze usługi

  • Hosted SMS
  • Hosted Exchange
  • Hosted Windows
  • Twoja Sugestia
  • Serwis eczaspracy.pl

Realizacje

Jak sprytnie zarządzać udziałami sieciowymi? Czyli Network Share self-service On-Premise
Czym powinien charakteryzować się dobry hosting? Wyniki ankiety
Zawładnij Exchange'em - czyli zarządzanie skrzynkami współdzielonymi

© dcs.pl

  • Blog
  • Aktualności
  • Kontakt