• Blog
  • Oferta
    • Oprogramowanie na zamówienie
    • Oprogramowanie dla firm
      • HostedSMS
      • HostedWindows
      • HostedExchange
      • Serwis eczaspracy.pl
    • Narzędzia administracyjne
      • DSM
      • FSM
      • SPM
      • ATC
    • Wdrożenia, migracje, support
      • Wdrożenia systemów
      • Migracja Exchange 2003 2007 2010 2013
      • Szkolenia Microsoft Exchange
      • Migracja Lotus Domino / Notes do Microsoft Exchange
    • Obsługa konkursów
    • Marketing SMS
    • Systemy intranetowe
      • Wdrożenia intranetów
      • Serwisy Microsoft SharePoint
      • Platforma intranetowa
    • Sprzedaż oprogramowania
      • VMware
      • Veeam
      • Proxmox
    • Wynajem specjalistów IT
    • Obsługa informatyczna firm i outsourcing IT
    • Audyty Informatyczne
    • Utrzymanie, rozwój i modernizacja starego oprogramowania
  • Dowiedz się więcej
    • Nasze realizacje
      • Bramka SMS
      • Konfigurator telefonów
      • Systemy finansowo ubezpieczeniowe
      • Wspomaganie zarządzania kryzysowego
      • Zarządzanie sprzedażą
      • Platforma komunikacji społecznościowej
      • CMS - Systemy zarządzania treścia
      • Wirtualna Recepcja
      • Projekt omnie.to
      • SMS Vote
    • Nasze technologie
    • Modele współpracy
    • Oprogramowanie jako usługa
  • O firmie
    • O nas
    • Nasz zespół programistów
    • Praca w dcs.pl
      • Junior Programista .NET
      • Programista .Net
      • Programista React
      • Programista Python
      • Inżynier DevOps
      • Inżynier Systemowy
      • IT Project Manager
      • Tester aplikacji
    • Nagrody i wyróżnienia
    • Partnerzy i Certyfikacje
      • Microsoft Partner
      • VMware Partner
      • Veeam Partner
      • Idera
      • Kentico
      • Unizeto
    • Polityka prywatności
  • Kontakt
PL EN
  • Blog
  • Oferta
    • Oprogramowanie na zamówienie
    • Oprogramowanie dla firm
      • HostedSMS
      • HostedWindows
      • HostedExchange
      • Serwis eczaspracy.pl
    • Narzędzia administracyjne
      • DSM
      • FSM
      • SPM
      • ATC
    • Wdrożenia, migracje, support
      • Wdrożenia systemów
      • Migracja Exchange 2003 2007 2010 2013
      • Szkolenia Microsoft Exchange
      • Migracja Lotus Domino / Notes do Microsoft Exchange
    • Obsługa konkursów
    • Marketing SMS
    • Systemy intranetowe
      • Wdrożenia intranetów
      • Serwisy Microsoft SharePoint
      • Platforma intranetowa
    • Sprzedaż oprogramowania
      • VMware
      • Veeam
      • Proxmox
    • Wynajem specjalistów IT
    • Obsługa informatyczna firm i outsourcing IT
    • Audyty Informatyczne
    • Utrzymanie, rozwój i modernizacja starego oprogramowania
  • Dowiedz się więcej
    • Nasze realizacje
      • Bramka SMS
      • Konfigurator telefonów
      • Systemy finansowo ubezpieczeniowe
      • Wspomaganie zarządzania kryzysowego
      • Zarządzanie sprzedażą
      • Platforma komunikacji społecznościowej
      • CMS - Systemy zarządzania treścia
      • Wirtualna Recepcja
      • Projekt omnie.to
      • SMS Vote
    • Nasze technologie
    • Modele współpracy
    • Oprogramowanie jako usługa
  • O firmie
    • O nas
    • Nasz zespół programistów
    • Praca w dcs.pl
      • Junior Programista .NET
      • Programista .Net
      • Programista React
      • Programista Python
      • Inżynier DevOps
      • Inżynier Systemowy
      • IT Project Manager
      • Tester aplikacji
    • Nagrody i wyróżnienia
    • Partnerzy i Certyfikacje
      • Microsoft Partner
      • VMware Partner
      • Veeam Partner
      • Idera
      • Kentico
      • Unizeto
    • Polityka prywatności
  • Kontakt
  1. dcs.pl
  2. Blog
01-04-2015 Krzysztof Kreczko case study, testy produktów

Testuj z Orange - przykład testowania produktów i usług

Obsługa postrzegania marki w mediach społecznościowych, a w szczególności wśród użytkowników serwisu Facebook, pochłania coraz większą część budżetów marketingowych firm. Wiele z nich walczy o liczbę zgromadzonych „fanów” oraz „polubień” ich stron. W dcs.pl uważamy, że większe znaczenie od widocznych liczb, ma umiejętne prowadzenie kampanii wizerunkowych i innych działań w serwisach społecznościowych, skutkujące wymiernym wzrostem sprzedaży oferowanych produktów oraz satysfakcji klientów. Doświadczenia w tym obszarze zbieramy już od kilku lat, m.in. prowadząc cykl konkursów „Testuj z Orange”.

 

Platforma do obsługi konkursów

Platforma konkursowa dcs.pl opracowana została z wykorzystaniem z doświadczeń zebranych w trakcie cyklu „Testuj z Orange”. Zapewnia ona następujące funkcjonalności:

  • Rejestrację udziału uczestników w konkursie
  • Zebranie wymaganych prawem zgód na przetwarzanie danych osobowych
  • Przeprowadzanie ankiet wśród uczestników konkursów
  • Zarządzanie bazą uczestników konkursów
  • Wsparcie w zakresie wyłonienia grona testerów produktów spośród uczestników konkursu
  • Udostępnienie blogów, na których testerzy mogą publikować artykuły, zdjęcia oraz nagrania wideo z przebiegiem testów
  • Forum wymiany informacji pomiędzy testerami i ich „kibicami” – w pełni zintegrowane z Facebook
  • Publikacja stron informacyjnych zgodnie z zaplanowanym harmonogramem konkursu
  • Publikacja zadań konkursowych dla testerów i nadzorowanie ich realizacji
  • Mierzenie i raportowanie aktywności uczestników konkursów – liczby napisanych wpisów na blogach, opublikowanych zdjęć i filmów, komentarzy, odsłon itp.

Zapewniamy również:

  • Kompleksowe wsparcie dla uczestników konkursów i testerów – w tym również w zakresie obsługi testowanych produktów i usług
  • Obsługę logistyczną dystrybucji testowanych produktów oraz nagród
  • Moderację treści publikowanych na forum
  • Stymulowanie rozmów i wymiany opinii

Dzięki opanowanemu do perfekcji procesowi zarządzania testami produktów oraz kreatywności tandemu dcs.pl i agencji interaktywnej IMAGINE , podejmujemy się obsługi konkursów polegających na testowaniu urządzeń RTV i AGD, produktów bankowych, nowowprowadzanych na rynek produktów FMCG, oraz wszelkich innych produktów i usług, których przydatność może być weryfikowana przez ich użytkowników.

 

Doświadczenia wyniesione z „Testuj z Orange”

Umiejętne stymulowanie działań użytkowników potrafi przynieść spektakularne efekty. Integracja serwisu konkursowego „Testuj z Orange” z Facebookiem spowodowała „wirusowe zarażanie” kolejnych osób. Uczestnicy zabawy chętnie korzystali z możliwości dołączania multimediów do publikowanych artykułów i recenzji telefonów. W trakcie ośmiu edycji konkursu „Testuj z Orange”  jego uczestnicy opublikowali łącznie kilkadziesiąt tysięcy zdjęć wykonanych testowanymi telefonami i załączyli blisko 10 000 filmów, które były odtwarzane prawie 600 000 razy.

Prowadzenie konkursów on-line – projekt testuj z orange

Konkursy są również dobrym sposobem zbierania zgód na przesyłanie informacji marketingowych różnymi kanałami. Jednocześnie synergia komunikacji marketingowej z prowadzonymi równolegle do niej publicznymi testami urządzeń, wywołuje w uczestnikach konkursu i obserwatorów efekt „chcę to”, co finalnie przekłada się na wzrost sprzedaży produktów oraz usług. Świadomość, iż testy przeprowadzane są oraz opisywane przez „zwykłych użytkowników”, buduje w naturalny sposób zaufanie konsumentów, a niezawodna i transparentna obsługa wszystkich zgłoszeń, wzmacnia satysfakcję klienta.

Organizowane przez dcs.pl konkursy nie muszą opierać się wyłącznie o testowanie telefonów komórkowych, doskonale sprawdzą się inne urządzenia elektroniczne, jak: telewizory, tablety, aparaty fotograficzne. W zależności od potrzeb testerzy mogą również przyjrzeć się produktom bankowym, czy wprowadzanym na rynek najnowszym seriom kosmetyków. Pomaga to pozyskać wiele opinii od niezależnych użytkowników, a w najlepszym scenariuszu – także wiernych fanów, a nawet ambasadorów marki.

Powiązane

Testy usługi joyn na Sony Xperia Z3
Tweet

0 komentarze

Kategorie

  • Oprogramowanie dla firm 11
  • Wdrożenia, migracje, support 3
  • Oprogramowanie na zamówienie 2
  • Marketing SMS 3
  • Konkursy 2
  • Systemy intranetowe 2
  • Narzędzia administracyjne 6

Tagi

administracja administration bezpieczeństwo it case study django CMS dla firm featured głosowanie sms hostedsms hosting intranet kampanie sms kampanie SMS konferencja masowe wysyłki sms migracje monitorowanie aplikacji narzędzia .NET network resources o nas permissions portale firmowe prawybory programowanie proxmox python SQL system ubezpieczeniowy systemy intranetowe system zarządzania treścią testy produktów tools ubezpieczenia uprawnienia wdrożenia wybory prezydenckie
dcs.pl - linkedin
Bądź na bieżąco Śledź nas na LinkedIn, aby otrzymywać aktualizacje i informacje.

Kontakt

dcs.pl Sp. z o.o,
ul. Puławska 303,
02-785 Warszawa,
NIP: 951-20-63-362,
+48 22 5486000,
info@dcs.pl

O firmie

  • Kontakt z nami
  • O nas
  • Blog
  • Kariera

Zasoby

  • Polityka prywatności
  • Aktualności dcs.pl

Usługi

  • Projekty na zamówienie
  • Implementacja Systemów
  • Outsourcing

Produkty

  • Narzędzia administracyjne
  • Software as a Service
  • Produkty finansowe & ubezpieczeniowe

Nasze serwisy

  • Hosted SMS
  • Hosted Exchange
  • Hosted Windows
  • eczaspracy.pl
  • Przeglądy Budynku
  • Share File Safe
  • File Share Manager
dcs.pl - linkedin
Bądź na bieżąco Śledź nas na LinkedIn, aby otrzymywać aktualizacje i informacje.

Copyright ©dcs.pl 1995-2025 Sp. z o.o. All rights reserved.