info@dcs.pl

+48 22 548 60 00
Microsoft Partner, VMWare Partner - logo
PL EN
  • Blog
  • Aktualności
  • Oferta
    • Oprogramowanie na zamówienie
    • Oprogramowanie dla firm
    • Narzędzia administracyjne
    • Wdrożenia, migracje, support
    • Obsługa konkursów
    • Marketing SMS
    • Systemy faksowe
    • Systemy intranetowe
    • Sprzedaż oprogramowania
    • Wynajem specjalistów IT
    • Obsługa informatyczna firm i outsourcing IT
  • Dowiedz się więcej
    • Nasze realizacje
    • Nasze technologie
    • Modele współpracy
    • Oprogramowanie jako usługa
  • O firmie
    • O nas
    • Nasz zespół programistów
    • Praca w dcs.pl
    • Nagrody i wyróżnienia
    • Partnerzy i Certyfikacje
    • Polityka prywatności
  • Kontakt
  1. dcs.pl
  2. Blog
  3. Spersonalizowane wysyłki SMS. Jak tworzyć i wykorzystywać w marketingu.
12-04-2016 Krzysztof Kreczko kampanie SMS

Spersonalizowane wysyłki SMS. Jak tworzyć i wykorzystywać w marketingu.

Liczne badania wskazują, że współczynnik Open Rate dla wiadomości SMS w czasie 3 minut od odebrania wynosi 90% (źródło), podczas gdy otwieralność wiadomości w kampaniach mailingowych oscyluje na poziomie 20%. Można więc z całą pewnością uznać, że kampanie SMS są wyjątkowo skuteczne. Dzieje się tak, ponieważ wiadomości SMS są dla nas bardziej istotne, gdyż częściej komunikujemy tym kanałem informacje dla nas ważne.

Personalizacja przekazu

Marketing SMS od dawna nie oznacza wyłącznie przesyłania prostych 160 znakowych komunikatów, zapraszających do odwiedzenia placówki lub informujących o nowej promocji.

Co jest zatem najważniejsze dla spersonalizowanych SMSów? Otóż każdy odbiorca może otrzymać indywidualną wiadomość z informacjami przeznaczonymi wyłącznie dla niego. Nowoczesny marketing SMS-owy pozwala budować całe kampanie zawierające spersonalizowane rozwiązania digitalowe.

Poniżej możesz zobaczyć, w czym tkwi siła oraz możliwości spersonalizowanych wiadomości SMS.

spersonalizowane wiadomości SMS

Przyglądając się obu powyższym wiadomościom, widać zdecydowaną różnicę w przekazie. Celowo podkreśliliśmy informacje, które zostały dodane do wysyłki z wykorzystaniem personalizacji oferowanej przez HostedSMS.pl

  1. Wykorzystanie imienia. Komunikując się w ten sposób pokazujemy, że dokładnie wiemy, do kogo wysyłamy wiadomość. Powoduje to, że wiadomość bardziej osobista i wzbudza zainteresowanie.
  2. Wysokość rabatu. Możesz przygotować zmienną wysokość rabatu w zależności od rentowności klienta.
  3. Kod rabatowy. Unikalny kod rabatowy umożliwia większą konfiguracje oraz śledzenie w oprogramowaniu e-commerce.
  4. Koniec oferty. Każdy z użytych kodów rabatowych może mieć inny termin ważności.

Wszystkie te funkcjonalności znajdują się w naszej aplikacji HostedSMS.pl. Poniżej możesz zobaczyć sposób tworzenia naszej przykładowej wiadomości SMS z wykorzystaniem panelu HostedSMS. Szczegółowo został on opisany na stronie - Link.

tworzenie spersonalizowanej wysyłki SMS w aplikacji HostedSMS

Więcej o możliwościach wykorzystania spersonalizowanych wiadomości SMS znajdziesz poniżej:

  1. Jak wysyłać linki w SMSach?
  2. Loterie i konkursy SMS
  3. Jak mierzyć skuteczność kampanii SMSowych

Grafika pochodzi z serwisu https://picjumbo.com/fit-girl-listening-to-music-on-her-iphone/

Powiązane

Jak mierzyć skuteczność kampanii SMS?
Rykoszetem w rynek masowych wysyłek SMS
Tweet

2 komentarze

Kamil5 marca 2018 15:31

https://hotsender.pl posiada opcję personalizowania wiadomości sms dzięki obsłudze zmiennych

Odpowiedz
Zgłoś

Piotrek31 maja 2018 11:23

Jak dla mnie platformy, które umożliwiają marketing SMSowy, są tymi, którymi powinniśmy być wdzieczni :) ja korzystam z playsms który myśli za mnie i pomaga w marketingu!

Odpowiedz
Zgłoś

Kategorie

  • Oprogramowanie dla firm11
  • Wdrożenia, migracje, support3
  • Oprogramowanie na zamówienie2
  • Marketing SMS3
  • Konkursy2
  • Systemy intranetowe2
  • Narzędzia administracyjne6

Tagi

administracja bezpieczeństwo it case study django CMS dla firm hosting intranet kampanie sms kampanie SMS konferencja masowe wysyłki sms migracje monitorowanie aplikacji narzędzia .NET o nas portale firmowe programowanie python SQL system ubezpieczeniowy systemy intranetowe system zarządzania treścią testy produktów ubezpieczenia uprawnienia wdrożenia zasoby sieciowe

Kontakt

dcs.pl Sp. z o.o

  • ul. Puławska 303
  • 02-785 Warszawa
  • tel. +48 22 5486000, fax +48 22 5486001
  • NIP: 951-20-63-362
  • www.dcs.pl
  • Dział handlowy - sales@dcs.pl
  • Biuro informacyjne - info@dcs.pl
  • Polityka prywatności
Na urządzeniu Użytkownika Serwis może zapisywać dane w formie tzw. plików cookies (czyli krótkich plików tekstowych zawierających informacje o aktywności Użytkownika w Serwisie), które mogą służyć poprawianiu jakości świadczonych usług w Serwisie, optymalizacji wyświetlanych stron, określaniu preferencji Użytkownika i dopasowywaniu do nich naszych usług, a przypadku Użytkowników zalogowanych utrzymania sesji, przez co Użytkownik nie musi logować się na każdej z odwiedzanych stron Serwisu. Pliki cookies nie służą do identyfikacji Użytkowników, mogą być jedynie wykorzystywane w formie zanimizowanej do opracowań analitycznych i statystycznych, również przez podmioty, z których usług korzystamy w naszym Serwisie (Google Analytics). Użytkownik może zablokować możliwość zapisywania na jego urządzeniu plików cookies poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki, co spowoduje brak możliwości zagwarantowania Użytkownikowi Serwisu pełnej funkcjonalności, z brakiem możliwości logowania się do Serwisu. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności.

Nasze usługi

  • Hosted SMS
  • Hosted Exchange
  • Hosted Windows
  • Twoja Sugestia
  • Serwis eczaspracy.pl

Realizacje

Jak sprytnie zarządzać udziałami sieciowymi? Czyli Network Share self-service On-Premise
Czym powinien charakteryzować się dobry hosting? Wyniki ankiety
Zawładnij Exchange'em - czyli zarządzanie skrzynkami współdzielonymi

© dcs.pl

  • Blog
  • Aktualności
  • Kontakt