Obsługa informatyczna

oraz outsourcing IT

Profesjonalna obsługa informatyczna firm

Oferujemy kompleksową obsługę informatyczną Twojej firmy bez względu na wielkość i rodzaj prowadzonego biznesu. Zapewniamy wsparcie specjalistów i wykwalifikowanych inżynierów IT.

Wsparcie dla działów IT w Twojej firmie

Dla firm posiadających własne działy IT oferujemy wsparcie informatyczne w uzgodnionym zakresie. Umożliwia to przekazanie części obowiązków nam, czyli firmie zewnętrznej posiadającej wykwalifikowaną kadrę inżynierów IT.

Administracja serwerami oraz infrastrukturą IT

W dcs.pl posiadamy wieloletnie doświadczenie w administrowaniu infrastrukturą IT małych i średnich przedsiębiorstw oferując pełną gamę usług.

Wdrożenia, utrzymanie, integracje i migracje:

  • Microsoft Exchange, SharePoint, Office 365, Lync, Skype
  • Microsoft SCOM, SCCM, DPM, VMM
  • profesjonalne Centra Danych (hosting, kolokacja, outsourcing)
  • systemy antywirusowe (Bitdefender), antyspamowe (Barracuda) i loadbalancery (KEMP) dla Exchange
  • firmowa poczta e-mail, systemy faksowe, aplikacje biznesowe, oprogramowanie biurowe
  • aplikacje w chmurze (firmowa poczta, dokumenty, kalendarz firmowy w chmurze Microsoft)
  • systemy intranetowe, sklepy internetowe oraz witryny WWW

Administracja:

  • serwery Microsoft Windows i Linux
  • serwery Microsoft Exchange, SQL
  • stały monitoring kluczowych elementów infrastruktury IT i ich bezpieczeństwa
  • usuwanie awarii systemów komputerowych
  • działania związane z backupem i archiwizacją danych

Oferujemy również:

  • doradztwo, konsulting technologiczny i serwisowy
  • wsparcie i reprezentacja klienta w kontaktach z dostawcami usług i sprzętu IT
  • projektowanie, monitorowanie oraz serwis sieci komputerowych i telefonicznych

Zainteresowany obsługą informatyczną? Skontaktuj się z nami

Co wybrać: Pełny, czy częściowy outsourcing IT

Pełny outsourcing IT jest ofertą skierowaną do firm i instytucji, które nie posiadają działu IT lub nie posiada on niezbędnych kompetencji. Jeśli w Twojej firmie istnieje już niewielki dział IT, bądź infrastrukturą opiekuje się informatyk to oferujemy częściowy outsourcing IT, bądź okresowe wsparcie informatyczne, jako uzupełnienie oraz rozszerzenie kompetencji własnego działu IT. Wówczas wspólnie ustalamy obszary, które zostaną objęte wsparciem informatycznym. Takie rozwiązanie pozwoli zoptymalizować pracę Twojego działu IT.

Zarówno przy pełnym, jak i częściowym outsourcingu IT dostrzeżesz jego zalety m.in.:

  • niższe koszty utrzymania działu
  • gwarancję bezpieczeństwa
  • ciągłości wsparcia

Dzięki kumulacji wiedzy oraz doświadczenia zauważalnie wzrosną kompetencje Twojego działu IT.

Sprawdź zakres oferowanych usług i skontaktuj się z nami w celu odpowiedniego doboru oferty.

Pakiet Starter Standard Premium Custom

konsultacje telefoniczne w godzinach 9-17 / pn-pt

usługi informatyczne usługi informatyczne usługi informatyczne ?

pomoc zdalna

usługi informatyczne usługi informatyczne usługi informatyczne ?

doradztwo w zakresie wyboru rozwiązań teleinformatycznych

usługi informatyczne usługi informatyczne usługi informatyczne ?

zarządzanie kontami pocztowymi Exchange/POP3/IMAP i stroną WWW

usługi informatyczne usługi informatyczne usługi informatyczne ?

profilaktyka antyspamowa

usługi informatyczne usługi informatyczne usługi informatyczne ?

profilaktyka antywirusowa

usługi informatyczne usługi informatyczne usługi informatyczne ?

wsparcie przy zarządzaniu siecią LAN i dostępem do Internetu

usługi informatyczne usługi informatyczne usługi informatyczne ?

administracja serwerami w firmie

- usługi informatyczne usługi informatyczne ?

okresowa konserwacja oprogramowania komputerowego

- usługi informatyczne usługi informatyczne ?

kopie bezpieczeństwa danych na urządzeniach NAS/SAN Klienta

- usługi informatyczne usługi informatyczne ?

inwentaryzacja oprogramowania firmy

- - usługi informatyczne ?

obsługa maszyn wirtualnych (VMware, Hyper-V)

- - usługi informatyczne ?

zarządzanie serwerami Microsoft (Exchange, SharePoint, Skype for Business, SQL, IIS)

- - usługi informatyczne ?

wsparcie techniczne i konsultacje telefoniczne 24/7

- - usługi informatyczne ?

czas reakcji na powiadomienie telefoniczne o awarii

4 h 2 h 1 h ?


Zalety outsourcingu IT:

  • optymalizacja kosztów (brak stałych wydatków związanych z etatem informatyka)
  • bezpieczeństwo i poufność przetwarzanych danych - podpisujemy umowę o powierzeniu danych osobowych
  • stała opieka IT 24h/365 (brak urlopów lub zwolnień chorobowych związanych z etatem)
  • bogata wiedza, rozbudowane kompetencje oraz ogromne doświadczenie naszych inżynierów IT
  • monitoring kluczowych elementów infrastruktury IT
  • nieustanne wsparcie informatyczne oraz szybka reakcja na zgłoszenia i awarie

 

Dzięki nam możesz skupić się na głównej działalności Twojej firmy

Zainteresowany outsourcingiem IT? Skontaktuj się z nami