oraz outsourcing IT
Oferujemy kompleksową obsługę informatyczną Twojej firmy bez względu na wielkość i rodzaj prowadzonego biznesu. Zapewniamy wsparcie specjalistów i wykwalifikowanych inżynierów IT.
Dla firm posiadających własne działy IT oferujemy wsparcie informatyczne w uzgodnionym zakresie. Umożliwia to przekazanie części obowiązków nam, czyli firmie zewnętrznej posiadającej wykwalifikowaną kadrę inżynierów IT.
W dcs.pl posiadamy wieloletnie doświadczenie w administrowaniu infrastrukturą IT małych i średnich przedsiębiorstw oferując pełną gamę usług.
Wdrożenia, utrzymanie, integracje i migracje:
Administracja:
Oferujemy również:
Zainteresowany obsługą informatyczną? Skontaktuj się z nami
Pełny outsourcing IT jest ofertą skierowaną do firm i instytucji, które nie posiadają działu IT lub nie posiada on niezbędnych kompetencji. Jeśli w Twojej firmie istnieje już niewielki dział IT, bądź infrastrukturą opiekuje się informatyk to oferujemy częściowy outsourcing IT, bądź okresowe wsparcie informatyczne, jako uzupełnienie oraz rozszerzenie kompetencji własnego działu IT. Wówczas wspólnie ustalamy obszary, które zostaną objęte wsparciem informatycznym. Takie rozwiązanie pozwoli zoptymalizować pracę Twojego działu IT.
Zarówno przy pełnym, jak i częściowym outsourcingu IT dostrzeżesz jego zalety m.in.:
Dzięki kumulacji wiedzy oraz doświadczenia zauważalnie wzrosną kompetencje Twojego działu IT.
Sprawdź zakres oferowanych usług i skontaktuj się z nami w celu odpowiedniego doboru oferty.
Pakiet | Starter | Standard | Premium | Custom |
---|---|---|---|---|
konsultacje telefoniczne w godzinach 9-17 / pn-pt |
? | |||
pomoc zdalna |
? | |||
doradztwo w zakresie wyboru rozwiązań teleinformatycznych |
? | |||
zarządzanie kontami pocztowymi Exchange/POP3/IMAP i stroną WWW |
? | |||
profilaktyka antyspamowa |
? | |||
profilaktyka antywirusowa |
? | |||
wsparcie przy zarządzaniu siecią LAN i dostępem do Internetu |
? | |||
administracja serwerami w firmie |
- | ? | ||
okresowa konserwacja oprogramowania komputerowego |
- | ? | ||
kopie bezpieczeństwa danych na urządzeniach NAS/SAN Klienta |
- | ? | ||
inwentaryzacja oprogramowania firmy |
- | - | ? | |
obsługa maszyn wirtualnych (VMware, Hyper-V) |
- | - | ? | |
zarządzanie serwerami Microsoft (Exchange, SharePoint, Skype for Business, SQL, IIS) |
- | - | ? | |
wsparcie techniczne i konsultacje telefoniczne 24/7 |
- | - | ? | |
czas reakcji na powiadomienie telefoniczne o awarii |
4 h | 2 h | 1 h | ? |
Zalety outsourcingu IT:
Zainteresowany outsourcingiem IT? Skontaktuj się z nami