Konkursy i testy telefonów

Marketing produktów

Testowanie telefonów

Rozwój technologiczny bardzo szybko wpłynął na branżę komunikacji mobilnej, telefony komórkowe w ciągu zaledwie kliku lat zmieniły się wręcz nie do poznania. Śmiało można zaryzykować stwierdzenie, że ich podstawowa funkcja umożliwiająca komunikację głosową jest obecnie dodatkiem do szeregu różnorodnych możliwości, w których często gubią się zwykli użytkownicy.

Cykl Testuj z Orange

By propagować wśród użytkowników nowinki technologiczne, dcs.pl, wraz z operatorem telefonii komórkowej Orange, uruchomił cykl konkursów „Testuj z Orange”, który został entuzjastycznie przyjęty przez klientów operatora. W  trakcie kilkunastu edycji konkursu na przestrzeni kilku lat lat jego uczestnicy przetestowali ponad 2500 sztuk nowoczesnych smartfonów różnych marek oraz zapoznali się z wieloma usługami dodatkowymi. Dzięki angażującej formule konkursów oraz równolegle prowadzonym działaniom promocyjnym, kolejne kilkadziesiąt tysięcy osób aktywnie kibicowało testerom w ich zmaganiach.

Doświadczenie zebrane podczas Testuj z Orange

Doświadczenia zdobyte w realizacji konkursów dla Orange wykorzystujemy we współpracy z innymi operatorami zainteresowanymi skutecznym przeprowadzeniem testów produktów i usług wchodzących w skład ich oferty.

Dotychczasowe, pozytywne rezultaty prostych testów telefonów to m.in.:

  • Kilka tysięcy wpisów na specjalnej konkursowej platformie blogowej
  • Kilkadziesiąt tysięcy zdjęć opublikowanych w serwisach społecznościowych
  • Kilka tysięcy filmów opublikowanych na stronach serwisu Dailymotion, które zostały obejrzane kilkaset tysięcy razy
  • Rekordowe współczynniki satysfakcji klientów Orange (NPS)
  • Skuteczne zapoznanie klientów Orange z innymi usługami oferowanymi przez operatora – zadania obejmowały również testy usług dodanych
 
dcs.pl i IMAGINE – strategiczne partnerstwo

Obsługa konkursów realizowana jest wspólnie przez dcs.pl oraz agencję interaktywną IMAGINE. Zawiązana przez nas strategiczna współpraca pozwala nam bezproblemowo obsługiwać nawet największe projekty konkursowe obejmujące dystrybucję i późniejsze zebranie kilku tysięcy testowanych produktów. Możliwe jest to dzięki wzajemnemu uzupełnianiu obszarów naszych specjalizacji.

dcs.pl IMAGINE
  • opracowanie platformy technologicznej konkursu
  • hosting platformy konkursowej
  • niezawodne utrzymanie
  • helpdesk dla uczestników konkursów
  • logistyka dystrybucji nagród
  • koncepcja konkursu
  • usability – budowanie serwisu w oparciu o wiedzę użytkownika
  • kreacja graficzna
  • komunikacja e-marketingowa



Każdy konkurs przygotowujemy według indywidualnych założeń i realizujemy według sprawdzonej metodologii minimalizującej nakład pracy po stronie operatora.

 

Sposób realizacji konkursów przez dcs.pl
 

Korzyści dla operatora i klienta

Odpowiednio przygotowany projekt testów niesie za sobą wiele korzyści – zarówno dla operatora, jak i dla jego klientów. Jest to również jeden z najefektywniejszych sposobów przełożenia budżetów marketingowych operatorów oraz dostawców telefonów, na efekty w obszarze satysfakcji klienta oraz sprzedaż.

Dla operatora: Dla klienta:
  • zwiększenie sprzedaży telefonów
  • zwiększenie liczby klientów
  • nowy kanał komunikacji z klientem oraz promocji usług dodanych
  • budowanie otwartych relacji z klientem
  • edukacja klientów poprzez przykłady innych klientów
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • możliwość bezpłatnego testowania nowoczesnych telefonów
  • testowanie i dzielenie się swoją opinią
  • pomoc i doradzanie innym
  • samoedukacja i łatwy przepływ wiedzy
  • wygrywanie nagród
  • czysta zabawa


 

Minimalne zaangażowanie operatora

Dzięki naszej wieloletniej współpracy z operatorami, doskonale wiemy jak absorbujące mogą być inne projekty realizowane przez pracowników operatora. Dlatego obsługę konkursów dostarczamy jako usługę kompleksową i kompletną – minimalizując wymagane zaangażowanie operatora, który powinien zapewnić:

  • Negocjacje z dostawcami dotyczące produktów do testowania
  • Wyznaczenie osoby koordynującej konkurs po stronie operatora
  • Możliwość przeprowadzenia komunikacji marketingowej w oparciu o dostarczone materiały

Przygotowana w ten sposób akcja testów nowoczesnych urządzeń otwiera przede wszystkim nowy kanał komunikacji z klientem oraz ogromne korzyści płynące z promocji marki w mediach społecznościowych.

Prawidłowo przygotowane i przeprowadzone testy telefonów i usług otwierają nowy kanał komunikacji klientami i potencjalnymi klientami operatora. Dają również korzyści płynące z promocji marki w mediach społecznościowych. 

Najnowsze informacje

Testy usługi joyn na Sony Xperia Z3

Testy usługi joyn na Sony Xperia Z3

W lipcu przeprowadziliśmy kolejną edycję konkursu Testuj z Orange. Tym razem cała formuła konkursu została zmodyfikowana i do testów zostały ...

Więcej

Testuj z Orange - przykład testowania produktów i usług

Testuj z Orange - przykład testowania produktów i usług

Obsługa postrzegania marki w mediach społecznościowych, a w szczególności wśród użytkowników serwisu Facebook, pochłania coraz większą część budżetów marketingowych firm. ...

Więcej