Rozwój technologiczny bardzo szybko wpłynął na branżę komunikacji mobilnej, telefony komórkowe w ciągu zaledwie kliku lat zmieniły się wręcz nie do poznania. Śmiało można zaryzykować stwierdzenie, że ich podstawowa funkcja umożliwiająca komunikację głosową jest obecnie dodatkiem do szeregu różnorodnych możliwości, w których często gubią się zwykli użytkownicy.
Cykl Testuj z Orange
By propagować wśród użytkowników nowinki technologiczne, dcs.pl, wraz z operatorem telefonii komórkowej Orange, uruchomił cykl konkursów „Testuj z Orange”, który został entuzjastycznie przyjęty przez klientów operatora. W trakcie kilkunastu edycji konkursu na przestrzeni kilku lat lat jego uczestnicy przetestowali ponad 2500 sztuk nowoczesnych smartfonów różnych marek oraz zapoznali się z wieloma usługami dodatkowymi. Dzięki angażującej formule konkursów oraz równolegle prowadzonym działaniom promocyjnym, kolejne kilkadziesiąt tysięcy osób aktywnie kibicowało testerom w ich zmaganiach.
Doświadczenie zebrane podczas Testuj z Orange
Doświadczenia zdobyte w realizacji konkursów dla Orange wykorzystujemy we współpracy z innymi operatorami zainteresowanymi skutecznym przeprowadzeniem testów produktów i usług wchodzących w skład ich oferty.
Dotychczasowe, pozytywne rezultaty prostych testów telefonów to m.in.:
Kilka tysięcy wpisów na specjalnej konkursowej platformie blogowej
Kilkadziesiąt tysięcy zdjęć opublikowanych w serwisach społecznościowych
Kilka tysięcy filmów opublikowanych na stronach serwisu Dailymotion, które zostały obejrzane kilkaset tysięcy razy
Skuteczne zapoznanie klientów Orange z innymi usługami oferowanymi przez operatora – zadania obejmowały również testy usług dodanych
dcs.pl i IMAGINE – strategiczne partnerstwo
Obsługa konkursów realizowana jest wspólnie przez dcs.pl oraz agencję interaktywną IMAGINE. Zawiązana przez nas strategiczna współpraca pozwala nam bezproblemowo obsługiwać nawet największe projekty konkursowe obejmujące dystrybucję i późniejsze zebranie kilku tysięcy testowanych produktów. Możliwe jest to dzięki wzajemnemu uzupełnianiu obszarów naszych specjalizacji.
dcs.pl
IMAGINE
opracowanie platformy technologicznej konkursu
hosting platformy konkursowej
niezawodne utrzymanie
helpdesk dla uczestników konkursów
logistyka dystrybucji nagród
koncepcja konkursu
usability – budowanie serwisu w oparciu o wiedzę użytkownika
kreacja graficzna
komunikacja e-marketingowa
Każdy konkurs przygotowujemy według indywidualnych założeń i realizujemy według sprawdzonej metodologii minimalizującej nakład pracy po stronie operatora.
Korzyści dla operatora i klienta
Odpowiednio przygotowany projekt testów niesie za sobą wiele korzyści – zarówno dla operatora, jak i dla jego klientów. Jest to również jeden z najefektywniejszych sposobów przełożenia budżetów marketingowych operatorów oraz dostawców telefonów, na efekty w obszarze satysfakcji klienta oraz sprzedaż.
Dla operatora:
Dla klienta:
zwiększenie sprzedaży telefonów
zwiększenie liczby klientów
nowy kanał komunikacji z klientem oraz promocji usług dodanych
budowanie otwartych relacji z klientem
edukacja klientów poprzez przykłady innych klientów
budowanie pozytywnego wizerunku firmy
możliwość bezpłatnego testowania nowoczesnych telefonów
testowanie i dzielenie się swoją opinią
pomoc i doradzanie innym
samoedukacja i łatwy przepływ wiedzy
wygrywanie nagród
czysta zabawa
Minimalne zaangażowanie operatora
Dzięki naszej wieloletniej współpracy z operatorami, doskonale wiemy jak absorbujące mogą być inne projekty realizowane przez pracowników operatora. Dlatego obsługę konkursów dostarczamy jako usługę kompleksową i kompletną – minimalizując wymagane zaangażowanie operatora, który powinien zapewnić:
Negocjacje z dostawcami dotyczące produktów do testowania
Wyznaczenie osoby koordynującej konkurs po stronie operatora
Możliwość przeprowadzenia komunikacji marketingowej w oparciu o dostarczone materiały
Przygotowana w ten sposób akcja testów nowoczesnych urządzeń otwiera przede wszystkim nowy kanał komunikacji z klientem oraz ogromne korzyści płynące z promocji marki w mediach społecznościowych.
Prawidłowo przygotowane i przeprowadzone testy telefonów i usług otwierają nowy kanał komunikacji klientami i potencjalnymi klientami operatora. Dają również korzyści płynące z promocji marki w mediach społecznościowych.
Najnowsze informacje
07 Wrzesień 2015
Testy usługi joyn na Sony Xperia Z3
W lipcu przeprowadziliśmy kolejną edycję konkursu Testuj z Orange. Tym razem cała formuła konkursu została zmodyfikowana i do testów zostały ...
Testuj z Orange - przykład testowania produktów i usług
Obsługa postrzegania marki w mediach społecznościowych, a w szczególności wśród użytkowników serwisu Facebook, pochłania coraz większą część budżetów marketingowych firm. ...