Marketing produktów
Rozwój technologiczny bardzo szybko wpłynął na branżę komunikacji mobilnej, telefony komórkowe w ciągu zaledwie kliku lat zmieniły się wręcz nie do poznania. Śmiało można zaryzykować stwierdzenie, że ich podstawowa funkcja umożliwiająca komunikację głosową jest obecnie dodatkiem do szeregu różnorodnych możliwości, w których często gubią się zwykli użytkownicy.
By propagować wśród użytkowników nowinki technologiczne, dcs.pl, wraz z operatorem telefonii komórkowej Orange, uruchomił cykl konkursów „Testuj z Orange”, który został entuzjastycznie przyjęty przez klientów operatora. W trakcie kilkunastu edycji konkursu na przestrzeni kilku lat lat jego uczestnicy przetestowali ponad 2500 sztuk nowoczesnych smartfonów różnych marek oraz zapoznali się z wieloma usługami dodatkowymi. Dzięki angażującej formule konkursów oraz równolegle prowadzonym działaniom promocyjnym, kolejne kilkadziesiąt tysięcy osób aktywnie kibicowało testerom w ich zmaganiach.
Doświadczenia zdobyte w realizacji konkursów dla Orange wykorzystujemy we współpracy z innymi operatorami zainteresowanymi skutecznym przeprowadzeniem testów produktów i usług wchodzących w skład ich oferty.
Dotychczasowe, pozytywne rezultaty prostych testów telefonów to m.in.:
Obsługa konkursów realizowana jest wspólnie przez dcs.pl oraz agencję interaktywną IMAGINE. Zawiązana przez nas strategiczna współpraca pozwala nam bezproblemowo obsługiwać nawet największe projekty konkursowe obejmujące dystrybucję i późniejsze zebranie kilku tysięcy testowanych produktów. Możliwe jest to dzięki wzajemnemu uzupełnianiu obszarów naszych specjalizacji.
dcs.pl | IMAGINE |
---|---|
|
|
Każdy konkurs przygotowujemy według indywidualnych założeń i realizujemy według sprawdzonej metodologii minimalizującej nakład pracy po stronie operatora.
Odpowiednio przygotowany projekt testów niesie za sobą wiele korzyści – zarówno dla operatora, jak i dla jego klientów. Jest to również jeden z najefektywniejszych sposobów przełożenia budżetów marketingowych operatorów oraz dostawców telefonów, na efekty w obszarze satysfakcji klienta oraz sprzedaż.
Dla operatora: | Dla klienta: |
---|---|
|
|
Dzięki naszej wieloletniej współpracy z operatorami, doskonale wiemy jak absorbujące mogą być inne projekty realizowane przez pracowników operatora. Dlatego obsługę konkursów dostarczamy jako usługę kompleksową i kompletną – minimalizując wymagane zaangażowanie operatora, który powinien zapewnić:
Przygotowana w ten sposób akcja testów nowoczesnych urządzeń otwiera przede wszystkim nowy kanał komunikacji z klientem oraz ogromne korzyści płynące z promocji marki w mediach społecznościowych.
Prawidłowo przygotowane i przeprowadzone testy telefonów i usług otwierają nowy kanał komunikacji klientami i potencjalnymi klientami operatora. Dają również korzyści płynące z promocji marki w mediach społecznościowych.