dcs.pl - logo 30 lat
  • Rozwiązania
  • Blog
  • Kontakt
PL EN
  • Oprogramowanie na zamówienie
  • Nasze produkty
  • Sprzedaż oprogramowania
  • SaaS
  • Usługi informatyczne
Produkty finansowe i ubezpieczeniowe (ABP)
Usprawnia procesy biznesowe i przyspiesza wprowadzanie produktów na rynek w rozproszonych organizacjach.
Bramka SMS
Ta dwukierunkowa bramka umożliwia bezpłatne wysyłanie wiadomości SMS, pozwalając operatorom promować usługi, zarabiać na odpowiedziach i zwiększać zasięg poprzez integrację ze stroną internetową.
System zarządzania kosztami (UCMS)
Dzięki UCMS przedsiębiorstwa mogą efektywnie analizować, monitorować i zarządzać zużyciem mediów.
Systemy intranetowe
Nasze systemy intranetu oferują bezpieczne rozwiązania oparte na platformie SharePoint lub open-source, co umożliwia komunikację wewnętrzną i integrację z usługą Active Directory.
Distribution List and Shared Mailbox Manager (DSM)
Aplikacja DSM umożliwia pracownikom zarządzanie listami dystrybucyjnymi i skrzynkami pocztowymi Exchange przy minimalnym udziale administratora.
Application Test Console (ATC)
Oprogramowanie umożliwiające monitorowanie serwerów, aplikacji internetowych, usług i baz danych w czasie rzeczywistym za pomocą testów automatycznych, z alertami o nieprawidłowościach wysyłanymi za pomocą wiadomości SMS i e-mail.
File Share Manager (FSM)
Aplikacja internetowa umożliwiająca audyt oraz zarządzanie serwerami plików/udziałami sieciowymi Windows (uprawnienia, quoty, statystyki) w modelu self-service.
Lock Screen Manager (LSM)
System umożliwia zarządzanie komunikacją przy użyciu ekranów blokady (lockscreen) na firmowych komputerach.
SMS Password Manager (SPM)
Aplikacja umożliwiająca resetowanie haseł Active Directory i odblokowywanie kont za pośrednictwem wiadomości SMS przez pracowników firmy.
Pakiety Microsoft M365
Sprzedaż subskrypocji M365 w modelu CSP. Dostęp do najnowszych aplikacji biurowych, innowacyjnych funkcji sztucznej inteligencji takich jak Microsoft Copilot.
VMware
Numer jeden w dziedzinie wirtualizacji systemów informatycznych - od analizy potrzeb, przez projektowanie, po implementację i wsparcie powdrożeniowe.
Microsoft SPLA
Sprzedaż licencji Miscrosoft w miesięcznym modelu subskrypcyjnym SPLA (Service Provider License Agreement) takich produktów jak Windows Server, SQL Server, Exchange.
Veeam
Pełne portfolio rozwiązań backupu Veeam z profesjonalnym wsparciem i pełnym zakresem usług informatycznych.
Proxmox
Bezpieczne i niezawodne rozwiązania klasy korporacyjnej do zarządzania serwerami wirtualnymi, backupu środowisk wirtualnych oraz ochrony serwerów pocztowych.
Hosted SMS
Zaawansowana platforma do masowej wysyłki wiadomości SMS. Email2SMS, rozbudowane API pozwala na pełną inegrację z systemami w firmie.
eCzasPracy.pl
System umożliwia efektywną rejestrację czasu pracy pracowników, usprawnienie śledzenia obecności i zarządzania personelem.
Hosted Exchange
Platforma Hosted Exchange to kompletna usługa poczty e-mail wykorzystująca serwer Microsoft Exchange i program MS Outlook.
Share File Safe
Bezpieczny serwer OnPremise do wymiany plików wewnątrz i na zewnątrz firmy z zabezpieczeniem hasłem.
Hosted Windows
Platforma hostingowa Windows Server MS SQL/.NET umożliwiająca uruchamianie aplikacji i stron internetowych bez ponoszenia kosztów infrastruktury serwerowej.
Przeglądy Budynku
Wszystkie przeglądy budynku w jednej aplikacji. Od przeglądów kominiarskich, elektrycznych po fotowoltaikę czy kontrolę stanu wind w budynku.
SMS Vote
SMS Vote to interaktywny system głosowania, który umożliwia głosowanie w czasie rzeczywistym za pośrednictwem wiadomości SMS. Idealne rozwiązanie do wykorzystania podczas wydarzeń w mediach i transmisjach na żywo.
Migracje MS Exchange
Migracje z systemów MS Exchange 2003, 2010, 2013 oraz 2019, a także z systemów Lotus Domino do MS Exchange.
Wdrożenia IT
Kompleksowa usługa obejmująca analizę potrzeb biznesowych, planowanie, realizację i wsparcie powdrożeniowe. Specjalizujemy się w rozwiązaniach Microsoft.
Wsparcie IT
Kompleksowa obsługa informatyczna, wsparcie jako rozszerzenie kompetencji własnego działu IT, administracja serwerami w firmie
    • Rozwiązania
      • Oprogramowanie na zamówienie
        • Produkty finansowe i ubezpieczeniowe (ABP)
        • Bramka SMS
        • System zarządzania kosztami (UCMS)
        • Systemy Intranetowe
      • Nasze produkty
        • Distribution List and Shared Mailbox Manager (DSM)
        • Application Test Console (ATC)
        • File Share Manager (FSM)
        • Lock Screen Manager ( LSM)
        • SMS Password Manager (SPM)
      • Sprzedaż oprogramowania
        • Pakiety Office M365
        • VMware
        • Microsoft SPLA
        • Veeam
        • Proxmox
      • SaaS
        • Hosted SMS
        • eczaspracy.pl
        • Hosted Exchange
        • Share File Safe
        • Hosted Windows
        • Przeglądy Budynku
        • SMS Vote
      • IT Services
        • Exchange Migration
        • Wdrożenia IT
        • Wsparcie IT
    • Referencje
    • Blog
    • Kontakt
  1. dcs.pl
  2. Blog
16-02-2016 Marcin Zawadzki bezpieczeństwo it

Self-Service w IT - zysk dla pracownika, administratora i właściciela firmy

W niektórych firmach stosunki i relacje panujące pomiędzy działem IT a resztą firmy często są delikatnie napięte i przypominają stan zimnej wojny. Z jednej strony stoją pracownicy, dla których załatwienie możliwości drukowania na drukarce stojącej dwa biurka obok graniczy z cudem, z drugiej administratorzy usiłujący znaleźć, choć chwilę czasu na administrację infrastrukturą, tracą godziny na wyjaśnianie kolejnemu pracownikowi, dlaczego pliku virus.exe nie można otworzyć z załącznika maila. Na całe zamieszanie patrzy właściciel, który dostrzega nieefektywnych oraz narzekających pracowników.

Przydatnym rozwiązaniem wielu takich sytuacji może być automatyzacja rutynowych zadań związanych z infrastrukturą IT w sposób pozwalający na samodzielne rozwiązywanie problemów przez samych użytkowników (tzw. Self-Service).

Punkt widzenia pracownika

Z punktu widzenia pracownika tego typu rozwiązania pozwalają zaoszczędzić mu czas potrzebny na rozwiązanie problemów technicznych i skupić się na codziennej pracy. Nie musi już tłumaczyć się swoim przełożonym, z braku dotrzymanych terminów, „bo już drugi tydzień czeka na utworzenie odpowiedniego konta w systemie”.

Ponadto w przypadkach bardziej skomplikowanych problemów technicznych pracownikowi łatwiej uzyskać pomoc od działu IT, gdyż został on odciążony od wykonywania rutynowych zadań.

Punkt widzenia administratora IT

Z perspektywy administratora tego typu rozwiązania pozwalają uniknąć ślepej uliczki, w której profesjonalista zostaje zredukowany do roli specjalisty od zmiany haseł użytkownikom. Może skupić się na zarządzaniu infrastrukturą IT, zamiast rozwiązywać nieustające problemy użytkowników.

Dzięki takiemu podejściu administratorzy zwiększają swoje kompetencje, co pozwala im na awans zawodowy. Ponadto dzięki oszczędności czasu mogą w końcu zająć się bardziej ambitnymi problemami, co przekłada się również na zwiększenie efektywności działania firmy.

Punkt widzenia właściciela firmy

Z punktu widzenia właściciela - użytkownicy wykonujący swoją pracę bez narzekania, „że się nie da, bo IT”, a także dział IT, który ma czas na realizację powierzonych im zadań bez narzekania, „że nie ma na to czasu bo użytkownicy..” to wartość sama w sobie. Automatyzacja procesów sprawia, że firma działa w sposób przewidywalny, co ułatwia zarządzanie i pozwala lepiej wykonywać zobowiązania wobec kontrahentów.

Automatyzacja procesów w firmie zwiększa jej efektywność, powodując zmniejszenie kosztów utrzymania, dzięki czemu jednorazowa inwestycja właściciela pozwala budować bardziej rentowną firmę w dłuższym okresie czasu.

Foto: https://www.pexels.com/photo/people-office-team-collaboration-7075/

Tweet

0 komentarze

Kategorie

  • Oprogramowanie dla firm 11
  • Wdrożenia, migracje, support 3
  • Oprogramowanie na zamówienie 2
  • Marketing SMS 3
  • Konkursy 2
  • Systemy intranetowe 2
  • Narzędzia administracyjne 6

Tagi

administracja administration bezpieczeństwo it case study django CMS dla firm featured głosowanie sms hostedsms hosting
dcs.pl - linkedin
Bądź na bieżąco Śledź nas na LinkedIn, aby otrzymywać aktualizacje i informacje.

Kontakt

dcs.pl Sp. z o.o,
ul. Puławska 303,
02-785 Warszawa,
NIP: 951-20-63-362,
+48 22 5486000,
info@dcs.pl

O firmie

  • Kontakt z nami
  • O nas
  • Blog
  • Kariera

Zasoby

  • Polityka prywatności
  • Aktualności dcs.pl

Usługi

  • Projekty na zamówienie
  • Implementacja Systemów
  • Outsourcing

Produkty

  • Narzędzia administracyjne
  • Software as a Service
  • Produkty finansowe & ubezpieczeniowe

Nasze serwisy

  • Hosted SMS
  • Hosted Exchange
  • Hosted Windows
  • eCzasPracy.pl
  • Przeglądy Budynku
  • Share File Safe
  • File Share Manager
  • Lock Screen Manager
dcs.pl - linkedin
Bądź na bieżąco Śledź nas na LinkedIn, aby otrzymywać aktualizacje i informacje.

Copyright ©dcs.pl 1995-2025 Sp. z o.o. All rights reserved.