dcs.pl - logo 30 lat
  • Rozwiązania
  • Blog
  • Kontakt
PL EN
  • Oprogramowanie na zamówienie
  • Nasze produkty
  • Sprzedaż oprogramowania
  • SaaS
  • Usługi informatyczne
Produkty finansowe i ubezpieczeniowe (ABP)
Usprawnia procesy biznesowe i przyspiesza wprowadzanie produktów na rynek w rozproszonych organizacjach.
Bramka SMS
Ta dwukierunkowa bramka umożliwia bezpłatne wysyłanie wiadomości SMS, pozwalając operatorom promować usługi, zarabiać na odpowiedziach i zwiększać zasięg poprzez integrację ze stroną internetową.
System zarządzania kosztami (UCMS)
Dzięki UCMS przedsiębiorstwa mogą efektywnie analizować, monitorować i zarządzać zużyciem mediów.
Systemy intranetowe
Nasze systemy intranetu oferują bezpieczne rozwiązania oparte na platformie SharePoint lub open-source, co umożliwia komunikację wewnętrzną i integrację z usługą Active Directory.
Distribution List and Shared Mailbox Manager (DSM)
Aplikacja DSM umożliwia pracownikom zarządzanie listami dystrybucyjnymi i skrzynkami pocztowymi Exchange przy minimalnym udziale administratora.
Application Test Console (ATC)
Oprogramowanie umożliwiające monitorowanie serwerów, aplikacji internetowych, usług i baz danych w czasie rzeczywistym za pomocą testów automatycznych, z alertami o nieprawidłowościach wysyłanymi za pomocą wiadomości SMS i e-mail.
File Share Manager (FSM)
Aplikacja internetowa umożliwiająca audyt oraz zarządzanie serwerami plików/udziałami sieciowymi Windows (uprawnienia, quoty, statystyki) w modelu self-service.
Lock Screen Manager (LSM)
System umożliwia zarządzanie komunikacją przy użyciu ekranów blokady (lockscreen) na firmowych komputerach.
SMS Password Manager (SPM)
Aplikacja umożliwiająca resetowanie haseł Active Directory i odblokowywanie kont za pośrednictwem wiadomości SMS przez pracowników firmy.
Pakiety Microsoft M365
Sprzedaż subskrypocji M365 w modelu CSP. Dostęp do najnowszych aplikacji biurowych, innowacyjnych funkcji sztucznej inteligencji takich jak Microsoft Copilot.
VMware
Numer jeden w dziedzinie wirtualizacji systemów informatycznych - od analizy potrzeb, przez projektowanie, po implementację i wsparcie powdrożeniowe.
Microsoft SPLA
Sprzedaż licencji Miscrosoft w miesięcznym modelu subskrypcyjnym SPLA (Service Provider License Agreement) takich produktów jak Windows Server, SQL Server, Exchange.
Veeam
Pełne portfolio rozwiązań backupu Veeam z profesjonalnym wsparciem i pełnym zakresem usług informatycznych.
Proxmox
Bezpieczne i niezawodne rozwiązania klasy korporacyjnej do zarządzania serwerami wirtualnymi, backupu środowisk wirtualnych oraz ochrony serwerów pocztowych.
Hosted SMS
Zaawansowana platforma do masowej wysyłki wiadomości SMS. Email2SMS, rozbudowane API pozwala na pełną inegrację z systemami w firmie.
eCzasPracy.pl
System umożliwia efektywną rejestrację czasu pracy pracowników, usprawnienie śledzenia obecności i zarządzania personelem.
Hosted Exchange
Platforma Hosted Exchange to kompletna usługa poczty e-mail wykorzystująca serwer Microsoft Exchange i program MS Outlook.
Share File Safe
Bezpieczny serwer OnPremise do wymiany plików wewnątrz i na zewnątrz firmy z zabezpieczeniem hasłem.
Hosted Windows
Platforma hostingowa Windows Server MS SQL/.NET umożliwiająca uruchamianie aplikacji i stron internetowych bez ponoszenia kosztów infrastruktury serwerowej.
Przeglądy Budynku
Wszystkie przeglądy budynku w jednej aplikacji. Od przeglądów kominiarskich, elektrycznych po fotowoltaikę czy kontrolę stanu wind w budynku.
SMS Vote
SMS Vote to interaktywny system głosowania, który umożliwia głosowanie w czasie rzeczywistym za pośrednictwem wiadomości SMS. Idealne rozwiązanie do wykorzystania podczas wydarzeń w mediach i transmisjach na żywo.
Migracje IT
Migracje systemów informatycznych wykorzystujących różne technologie: Microsoft Hyper-V, Windows Server, MS SQL, VMware vSphere.
Migracje MS Exchange
Migracje z systemów MS Exchange 2003, 2010, 2013 oraz 2019, a także z systemów Lotus Domino do MS Exchange.
Wdrożenia IT
Kompleksowa usługa obejmująca analizę potrzeb biznesowych, planowanie, realizację i wsparcie powdrożeniowe. Specjalizujemy się w rozwiązaniach Microsoft.
    • Rozwiązania
      • Oprogramowanie na zamówienie
        • Produkty finansowe i ubezpieczeniowe (ABP)
        • Bramka SMS
        • System zarządzania kosztami (UCMS)
        • Systemy Intranetowe
      • Nasze produkty
        • Distribution List and Shared Mailbox Manager (DSM)
        • Application Test Console (ATC)
        • File Share Manager (FSM)
        • Lock Screen Manager ( LSM)
        • SMS Password Manager (SPM)
      • Sprzedaż oprogramowania
        • Pakiety Office M365
        • VMware
        • Microsoft SPLA
        • Veeam
        • Proxmox
      • SaaS
        • Hosted SMS
        • eczaspracy.pl
        • Hosted Exchange
        • Share File Safe
        • Hosted Windows
        • Przeglądy Budynku
        • SMS Vote
      • IT Services
        • IT Migration
        • Exchange Migration
        • IT Deployment
    • Referencje
    • Blog
    • Kontakt
  1. dcs.pl
  2. Blog
11-12-2015 Marcin Zawadzki bezpieczeństwo it

Jak zarządzać migracją pracowników w IT

W pokoleniu naszych rodziców zdarzały się osoby, które przepracowały całe życie w jednej firmie - przychodził po studiach i pracowałby do emerytury. Obecnie pracę zmienia się znaczenie częściej przechodząc pomiędzy działami w firmie lub zmieniając firmę. Jednak im większa jest firma, tym większe bywają rotacje pracowników, a zatem niezwykle ważna staje się sprawna obsługa tego procesu.
 

Przygotowanie nowego pracownika

Jest to jeden z ważniejszych czynników mówiących wiele o sprawności procedur oraz komunikacji w firmie. Im więcej czasu nowy pracownik będzie musiał czekać na możliwość zalogowania się do systemów informatycznych, na dostęp do potrzebnych dokumentów, tym mniej swojego czasu będzie przeznaczał na właściwą pracę i tym mniej korzyści przyniesie w firmie.
W dużych firmach, gdzie dział IT funkcjonuje należycie samo ustawienie odpowiednich opcji w systemie HR powinno spowodować dodanie nowego pracownika do odpowiednich grup i ról.
 

Pracownik rozpoczyna nowy projekt

Podobnie wygląda to w przypadku startu nowego projektu wewnątrz istniejących struktur.  Jak dużo czasu pracownicy rozpoczynający nowy projekt muszą poświęcić na wyjaśnianiu i ustaleniu z IT, że będą potrzebować udziału sieciowego z możliwością składowania tam 50 GB danych?
Jeśli prowadzenie projektu wymagać będzie utworzenia nowego konta pocztowego lub choć aliasu mailowego np. support@nowyprojekt.świetnafirma.pl, to zajmie to menadżerowi projektu 5 minut, czy też będzie musiał wymieniać maile z IT i adres uzyska po tygodniu?
 

Zapewnienie bezpieczeństwa firmie

Jak długo zajmie pracownikom IT odebranie dostępu do wszelkich zasobów pracownikowi który zakończył pracę w firmie/dziale? Oczywiście można zablokować konto użytkownika w domenie, ale czy na pewno użytkownik nie miał dostępu do innych kont, skrzynek pocztowych?
Jeżeli były administrator zostanie skierowany do działu helpdesk – czy aby na pewno już następnego dnia przestanie mieć odpowiednie uprawnienia administracyjne do wszystkich systemów?
 

Zapewnienie ciągłości procesów biznesowych

W każdej organizacji istnieje wiele adresów mailowych udostępnionych dla klientów np. typu dział handlowy, biuro informacyjne, pomoc techniczna. Niezależnie od rotacji pracowników, urlopów i zwolnień każdy z tych adresów musi być cały czas obsługiwany. Taka skrzynka współdzielona, której nikt nie obsługuje w najlepszym przypadku może się skończyć utraconą szansą biznesową. W najgorszym nie dotrzymaniem SLA umowy z klientem i zapłaceniem kary.
 

Ograniczenie kosztów i prawidłowe zwalnianie zasobów

Kolejnym aspektem jest wykrywanie w firmie zasobów, z których już nikt nie korzysta. Utrzymanie dowolnych zasobów, nawet udziałów na serwerach plików jest kosztem, gdyż zasoby nieużywane można zwolnić i przeznaczyć na inne cele. Tym ważniejsze jest to w przypadku wykorzystania chmury, gdzie za każde zasoby trzeba uiścić stosowną opłatę. Czy Twoje IT jest wstanie zrobić raport, jaki procent zasobów w udziałach sieciowych stanowią zasoby, z których od lat już nikt nie korzysta?
dcs.pl przygotował stosowne narzędzie usprawniające zarządzanie udziałami sieciowymi w Microsoft Windows.
 
Analogicznie jest w przypadku kosztów licencji, gdzie za każdego pracownika mającego dostęp do usługi należy zapłacić. Po jakim czasie firma dowie się, że usługa, którą wykupuje nie jest już wykorzystywana przez pracowników? - Im większe opóźnienie po stronie managementu/ IT – tym większe straty ponosi firma.

Powiązane

Intranet i jego możliwości rozwoju przedsiębiorstwa
Zarządzanie uprawnieniami w Microsoft .NET
Tweet

0 komentarze

Kategorie

  • Oprogramowanie dla firm 11
  • Wdrożenia, migracje, support 3
  • Oprogramowanie na zamówienie 2
  • Marketing SMS 3
  • Konkursy 2
  • Systemy intranetowe 2
  • Narzędzia administracyjne 6

Tagi

administracja administration bezpieczeństwo it case study django CMS dla firm featured głosowanie sms hostedsms hosting
dcs.pl - linkedin
Bądź na bieżąco Śledź nas na LinkedIn, aby otrzymywać aktualizacje i informacje.

Kontakt

dcs.pl Sp. z o.o,
ul. Puławska 303,
02-785 Warszawa,
NIP: 951-20-63-362,
+48 22 5486000,
info@dcs.pl

O firmie

  • Kontakt z nami
  • O nas
  • Blog
  • Kariera

Zasoby

  • Polityka prywatności
  • Aktualności dcs.pl

Usługi

  • Projekty na zamówienie
  • Implementacja Systemów
  • Outsourcing

Produkty

  • Narzędzia administracyjne
  • Software as a Service
  • Produkty finansowe & ubezpieczeniowe

Nasze serwisy

  • Hosted SMS
  • Hosted Exchange
  • Hosted Windows
  • eCzasPracy.pl
  • Przeglądy Budynku
  • Share File Safe
  • File Share Manager
dcs.pl - linkedin
Bądź na bieżąco Śledź nas na LinkedIn, aby otrzymywać aktualizacje i informacje.

Copyright ©dcs.pl 1995-2025 Sp. z o.o. All rights reserved.