PLATFORMA INTRANETOWA

Zarządzaj wiedzą w organizacji

Komunikacja w firmie

Szybka i sprawna komunikacja wewnętrzna firmy stanowi wyzwanie dla każdego przedsiębiorstwa. Relacje, jakie panują pomiędzy pracownikami, oraz obieg informacji ma duży wpływ na efektywność pracowników, która przekłada się na wyniki przedsiębiorstwa.

Dostęp do wiedzy

Usprawnienie przekazywania wiedzy pomiędzy pracownikami pomoże zaoszczędzić czas i pieniądze. Usystematyzowana wiedza pomoże, również nowym pracownikom w szybkim i sprawnym wdrożeniu się do organizacji

Serwis społecznościowy

Portal intranetowy dla pracowników wewnątrz firmy umożliwia interakcje i komunikację. Blogi, fora dyskusyjne, galerie zdjęć, promowanie własnych imprez w firmowym kalendarzu to tylko niektóre funkcje z których mogą korzystać użytkownicy.

Integracja z Active Directory

Platforma umożliwia zaimplementowanie Active Directory lub innych usług katalogowych wspierających protokół LDAP. Podłączenie tych modułów pozwala na utrzymanie scentralizowanego systemu informacji o pracownikach. 

 

Intranet zazwyczaj wykorzystywany jest w organizacji do magazynowania plików, komunikowania się, przesyłania informacji i dokumentów między pracownikami.

Nowoczesne systemy intranetowe zostały jednak wzbogacone o funkcjonalności portali społecznościowych, które cieszą się ogromną popularnością wśród użytkowników.

Zbudowaliśmy platformę, która łączy podstawowe funkcje Intranetu z możliwościami, jakie dają portale społecznościowe:

  • komunikowanie się członków organizacji na forum ogólnym, bezpośrednio lub w różnych grupach,
  • założenie przez każdego uczestnika własnego profilu z informacjami o sobie, galeriami oraz tablicą blogową,
  • organizację spotkań i wydarzeń z obsługą zaproszeń i zgłoszeń,
  • przeprowadzanie głosowań, sond i ankiet,
  • wspólne redagowanie dokumentów,
  • hierarchizowanie użytkowników i grup,
  • nadawanie użytkownikom ról i uprawnień,
  • propagowanie treści z poziomu administracyjnego na wybranych profilach i grupach,
  • rozsyłanie newslettera z poziomu serwisu i grup,
  • pełną moderację treści na różnych poziomach (poziom administracyjny, poziom grupy, poziom indywidualnego bloga)
  • zarządzanie treścią z poziomu CMS, w tym miedzy innymi układem i zawartością wielomodułowej strony głównej serwisu,

 

Wszystkie informacje wprowadzane przez użytkowników mogą mieć różny status widoczności. Mogą być publikowane:

  • jako prywatne,
  • dla określonej grupy odbiorców,
  • dla wszystkich członków organizacji,