Twoja Recepcja

rejestruj wizyty online

Wizyty online

Grafik wizyt i spotkań, przypomnienia o umówionych spotkaniach SMS-ami, dane klientów, historia transakcji i strona internetowa w jednej prostej aplikacji to sposób na sprawniejszą obsługę Twoich klientów.

Mobilny terminarz

Zapewniamy również stały dostęp do planu Twoich wizyt i spotkań oraz informacji o klientach przez stronę www i w telefonie komórkowym.

Dowiedz się więcej na Twoja Recepcja.

Twoja Recepcja to prosty i nowoczesny sposób na organizację kalendarza wizyt i spotkań.  Dzięki połączeniu Internetu i telefonii komórkowej Twoi Klienci mogą umówić się na spotkanie lub zarezerwować wizytę, z dowolnego miejsca i o każdej porze, bezpośrednio na stronie www, bez angażowania w to Ciebie.
 

Usługa Twoja Recepcja oferuje:

  • moduł umawiania wizyt i spotkań przez firmową stronę
  • kalendarz/terminarz zawsze dostępny w komputerze i telefonie
  • automatyczny system powiadomień i przypomnień
  • stronę internetową i system zarządzania treścią
  • możliwość osadzenia modułu umawiania wizyt na dowolnej stronie WWW (jeśli już ją posiadasz)
  • bazę danych klientów i system zarządzania danymi osobowymi
  • pojemną skrzynkę pocztową Hosted Exchange
  • wsparcie techniczne
  • bezpieczeństwo danych

Dla kogo

Usługa została zaprojektowana dla lekarzy prowadzących prywatną praktykę.  Jednak dostosowaliśmy ją także do potrzeb innych rodzajów usług i dziedzin. 
 


 
Dla prywatnych praktyk lekarskich, małych przychodni, gabinetów stomatologicznych

 
Dla salonów kosmetycznych, gabinetów spa&wellness, jednodniowych SPA
Dla doradców finansowych, agentów ubezpieczeniowych, pośredników nieruchomości

Możliwości wykorzystania naszej usługi jest więcej, ponadto zawsze możemy dostosować ją do specyficznych potrzeb Twojego typu działalności.

 

Dlaczego warto skorzystać z aplikacji Twoja Recepcja

  • automatyzuje rezerwację wizyt i spotkań
  • przypomina klientom SMS-ami o zbliżających się terminach wizyt i spotkań
  • ułatwia obsługę klientów
  • pozwala gromadzić i zarządzać danymi klientów, także w celach marketingowych
  • dostarcza wiedzy o stałych klientach
  • ułatwia pozyskiwanie nowych klientów
  • pomaga łatwo stworzyć praktyczną stronę internetową